Specialist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 03.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate (master in domeniul managementului resurselor umane constituie un avantaj);
    - Atestat inspector resurse umane;
    - Experienta pe o pozitie similara de minim 4 ani;
    - Cunoasterea legislatiei specifice domeniului de activitate;
    - Abilitati de operare PC, MS Office (Excel,Word,e-mail,internet etc.);
    - Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
    - Abilitati de planificare si organizare a activitatii;
    - Persoana analitica, capabila sa inoveze noi procese si sa le imbunatateasca pe cele existente;
    - Abilitatea lucrului in echipa;
    -Limba engleza nivel mediu/avansat;

    Responsabilitati

    - Centralizeaza cererile de recrutare din departamentul de colectare creante pe cale amiabila;
    - Posteaza anunturile de angajare, selecteaza cv-urile si asigura derularea procesului de recrutare: programare interviuri, sustinere interviuri si feedback;
    - Receptioneaza toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si cauta in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilului candidatului;
    - Redacteaza si transmite catre management ofertele de angajare pentru candidatii admisi;
    - Raporteaza permanent indicatorii de performanta ai recrutarii;
    - Monitorizeaza standardele si practicile generate de recrutare si propune solutii de imbunatatire a procesului;
    - Administreaza si identifica canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
    - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie;
    - Mentinerea legaturii si colaborarea cu agentiile de recrutare exerna;
    - Redactarea contractelor de munca, semnarea acestora si transmiterea lor catre sediul central;
    - Centralizarea concediilor de odihna, concediilor medicale si intocmirea pontajelor lunare;