Financial Controller

This job is no longer active!

View all jobs APT Resources & Services SRL active


View all jobs Financial Controller active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Brasov
  • Updated at: 03.11.2016
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Requirements

    University degree with a concentration in Finance / Controlling;
    Relevant experience in reporting;
    Understanding & experience with IFRS; ACCA, CIMA certifications, nice to have;
    English language - advanced level; German would be a plus
    ERP System – SAP would be a plus
    Good working knowledge of MS applications - Excel, Word, PowerPoint;

    Responsibilities

    Management reporting on a monthly & quarterly basis along with commentaries;
    Expenses and revenue forecasting;
    Variance Analysis – actuals vs forecast vs budget;
    ADHOC analysis – non-standard, urgent request of financial information;
    Annual Budgeting experience;
    Accounting background and be familiar with accrual process;
    Understanding of the interrelations among the different business data from Income Statement and Balance Sheet;
    Ability to understand and interpret financial results, focusing on the relevant points;
    Ensure the integrity of the financial data, proper documentation and compliance to business controls & ethical standards together with Accounting;