Specialist salarizare si administrare personal - 1 an perioada determinata

Angajator: Credius
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Credius este o institutie financiara nebancara tanara care ofera solutii de creditare optime, dedicate persoanelor fizice. Suntem prezenti in Romania din 2013 si continuam sa ne dezvoltam prin curaj, invoatie si perfectionare continua. Ne dorim in echipa noastra persoane care au potential si care isi doresc sa avanseze pe plan profesional. Daca esti o persoana pozitiva, orientata catre solutii constructive si daca te caracterizeaza atitudinea „I can!”, te invitam sa faci parte din echipa noastra!

    Cerinte

    - Experienta in salarizare si administrare personal;
    - Cunostinţe bune de fiscalitate, legislatia muncii si legislatia privind salarizarea;
    - Capacitatea de a respecta termenele limită şi de a gestiona sarcini multiple;
    - MS Office;
    - Experienta in Charisma HCM reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Efectuarea calculului salarial si intocmirea statului de salarii pe baza informatiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, concedii fara plata, modificari salariale, alte beneficii)
    - Emiterea statelor de plata; a rapoartelor, a declaratiei 112;
    - Intocmirea actelor aditionale, a deciziilor si a altor documente ce tin de administrare personal;
    - Depunere Revisal.