Back Office Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teleperformance Romania active.


Vezi toate job-urile Back Office Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate.
    62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.
    Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii.
    Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim

    Cerinte

    - Abilitati de comunicare foarte bune, atat in scris, cat si verbal
    - Abilititatea de invata repede, de a face conexiuni, de a intelege imaginea de ansablu
    - Rapiditate, viteza de reactie
    - Atentie la detalii
    - Organizat
    - Focus pe identificarea solutiei
    - Abilitati tehnice la un nivel mediu (sa fie familiarizat cu excel)

    Responsabilitati

    • Procesarea solicitarilor de reziliere si retururi integrale si partiale;
    • Procesarea solicitarilor de actualizare date personale ale clientilor, modificare cont bancar, modificare data scadenta;
    • Procesarea solicitarilor de reziliere – transmitere catre Call Centerele externe abilitate, confirmare electronica sau prin posta scrisa a confirmarii de reziliere a unui program de asigurare de tip Telemarketing;
    • Raspuns in timp standard la solicitarile scrise, electronice, telefonice ale clientilor cat si la reclamatiile de tip OPC/ASF;
    • Identificare confirmari de primire si apeluri inrolare;
    • Ascultare apeluri inrolare, apeluri Welcome Call, apeluri Follow Up, apeluri reziliere, apeluri modificare, apeluri reclamatii si interpretarea acuratetii acestora.
    • Returnarea primelor de asigurare debitate in caz de eroare operationala;
    • Liant intre sediul central si partenerii companiei (institutiile financiare si Call Centere);

    Alte informatii

    Beneficii :

    - training platit din partea companiei
    - salariu motivant + bonuri de masa
    - program Full-Time de Luni pana Vineri in intervalul 07:30-18:00 ( 8h + 30 min pauza )