Asistent Administrativ

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.12.2016
    Cerinte

    Avem nevoie de persoane responsabile, proactive și cu foarte bune competențe de organizare. Ne dorim să vă cunoaștem dacă aveți:



    - Experiență relevantă într-un domeniu administrativ (preferabil Logistică/ Producție/ Aprovizionare/ Platforme logistice/ Depozite) – reprezintă un mare avantaj;
    - Cunoștințe de limba franceză – nivel mediu spre avansat;
    - Cunoștințe foarte bune în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office (Excel prioritar) și SAP/COGNOS (reprezintă un avantaj);
    - Bune abilități de comunicare (orală/ în scris) și capacitatea de a interacționa cu diverse departamente și instituții publice;
    - Rigurozitate și atenție la detalii;
    - Disponibilitate la formare în Franța de cel puțin 2 luni.

    Responsabilitati

    Căutăm Asistenți Administrativi pentru un proiect comercial în plină dezvoltare în zona de Vest. Viitorii noștri colegi vor lucra în Departamentul Administrativ din cadrul viitoarei noastre platforme logistice din Timișoara și vor fi responsabili de:



    - Acordarea suportului administrativ în toate procesele de la nivelul platformei logistice (recepție marfă, gestiune stocuri, intrări/ieșiri, inventariere, corecții de stoc etc.);
    - Punerea la dispoziție a tuturor datelor și situațiilor solicitate de către departamentele de la nivelul platformei și asigurarea fluidității fluxului de informații;
    - Păstrarea unei evidențe și respectarea deadline-urilor impuse pe fiecare task în parte;
    - Elaborarea, validarea și editarea diverselor documente referitoare la marfa recepționată, stocurile existente, fișele de prezentare ale produselor, documentele de livrare a mărfii, avizele pentru Vamă și transport etc.;
    - Tratarea eventualelor reclamații de la nivelul magazinelor, cât și a diverselor litigii (de natură fizică sau contabilă);
    - Completarea pontajelor și punerea la dispoziție a acestora Departamentului de Salarizare și managerilor implicați;
    - Pregătirea documentației necesare și reprezentarea societății în cazul diverselor controale;
    - Menținerea legăturii cu furnizorii și plasarea de comenzi în funcție de necesități.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea vă oferim:


    - Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere în cadrul unui proiect interesant, alături de o echipă de succes;
    - Training atât la nivelul companiei cât și international;
    - Pachet salarial motivant.