Admin Advisor- perioada determinata de 12 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Admin Advisor- perioada determinata de 12 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    Cerinte

    • Experienţă şi cunoştinţe utilizare PC/ Aplicaţii MS Office (cunoașterea aplicației Access constituie un avantaj);
    • Excelente abilităţi de comunicare;
    • Bune abilităţi analitice si de soluţionare a problemelor;
    • Fluenţă în limba engleză (scris şi conversaţional);
    • Sfera educaţională: licenţiat într-un domeniu relevant (ex. absolvent al unei facultăţi de ştiinţe exacte);
    • Lucru în echipă;
    • Planificare şi organizare;
    • Soluţionarea diverselor probleme;
    • Capacitatea de a respecta termene limită;
    • Bune aptitudini interpersonale;
    • Atenţie la detalii.

    Responsabilitati

    • Vei fi responsabil de verificarea și actualizarea bazelor de date cu informații despre clienții restanțieri (informaţii cu privire la clienţi, plăţile efectuate de clienţi);
    • Te vei ocupa de procesarea şi administrarea corespondenţei departamentului (atât notificările trimise, cât şi documentele primite de la clienţi), vânzari, administrativ, comunicare, cu respectarea termenelor stabilite şi în conformitate cu procedurile companiei;
    • Vei fi responsabil de crearea și administrarea campaniilor de apelare automată a clienților companiei, în conformitate cu strategiile și procesele de contactare a clienților;
    • Vei gestiona implementarea strategiilor și proceselor de contactare a clienților, asigurând eficienţa şi eficacitatea acestora;
    • Vei gestiona parametrizarea sistemelor informatice din departament, pentru a asigura funcţionalitatea acestora conform standardelor de performanţă stabilite de superiorul direct;
    • Vei asigura parametrizarea sistemului de distribuire al apelurilor pentru campaniile automate conform solicitărilor superiorului direct;
    • Vei actualiza baza de date din sistemul informatic folosit pentru a asigura distribuirea angajamentelor de plată conform zonelor de lucru alocate membrilor departamentului Operaţiuni;
    • Vei valida săptămânal împreună cu departamentele MI şi IT calitatea datelor importate în baza de date a aplicaţiei, în urma sincronizării cu alte sisteme informatice;
    • Te vei ocupa de înregistrarea/ repartizarea şi soluţionarea corespunzătoare a solicitărilor, plângerilor şi sesizărilor primite din partea clienţilor externi cât şi interni;
    • Vei dezvolta relaţii de lucru profesionale cu membrii departamentului Operaţiuni, IT, MI şi alţi clienţi interni;
    • Vei informa eficient departamentele cu care colaborezi în legătură cu schimbările de parametrizare din sistem care impactează activitatea altor departamente;
    • Vei întocmi rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare specifice activităţii pe care o vei desfăşura şi alte rapoarte solicitate de management;
    • Vei participa la cursuri de specialitate şi instruiri organizate în vederea îndeplinirii în mod eficient a sarcinilor de serviciu;
    • Vei participa la revizuirea politicilor şi procedurilor de lucru specifice activităţii pe care o vei desfăşura;
    • Vei îndeplini orice alte sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societății și reglementările legale în vigoare, corespunzător competențelor profesionale și atribuțiilor prevăzute în fișa postului.