Business Relationship Manager

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Medgidia
  • Actualizat la: 06.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    Cerinte

    • Experienţă de lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
    • Experienţă şi cunoştinţe în tehnici de vânzare şi colectare;
    • Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
    • Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
    • Abilitatea de a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
    • Abilitatea de a conduce procesul de vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
    • Abilitatea de a evalua şi gestiona riscul de credit;
    • Bune abilităţi comerciale, analitice si de solutionare a problemelor;
    • Excelente abilităţi de comunicare astfel încât toţi membrii echipei tale înteleg modul în care rolul lor contribuie la atingerea strategiei stabilite;
    • Abilitatea de a conduce şi sustine oamenii într-un proces al schimbării si constientizarea impactului personal asupra celorlalţi;
    • Abilitatea de a identifica şi dezvolta talente;
    • Studii liceale finalizate;
    • Permis de conducere.

    Responsabilitati

    • Vei fi responsabil de performanţa echipei, recrutarea şi slecţia agentilor de vânzări, livrarea trainingului de produs şi oferire suport pentru intreaga echipă de vânzări;
    • Vei lucra împreună cu echipa ta de agenţi de vânzări la dezvoltarea şi implementarea planurilor de creştere şi dezvoltare, asigurând atingerea potenţialului maxim de creştere pentru aria pe care o coordonezi
    • Vei direcţiona energia şi focusul întregii echipe pentru atragerea clienţilor noi şi retenţia celor deja existenţi;
    • Te vei asigura că procesele de colectare funcţionează la un nivel ridicat de calitate în toată aria ta de responsabilitate, inclusiv prin vizitarea clienţilor;
    • Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare agent de vânzări pentru îmbunătăţirea rezultatelor de vânzări;
    • Te vei asigura că regulamentul şi politicile interne ale companiei sunt respectate şi aplicate in fiecare unitate de afacere din aria ta de responsabilitate;
    • Vei acorda atenţie unei comunicări eficiente în cadrul echipei pe care o coordonezi şi te vei asigura că informaţiile referitoare la obiectivele setate sunt cascadate şi întelese de toţi membrii echipei.