Bid Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SIVECO Romania active.


Vezi toate job-urile Bid Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: SIVECO Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    SIVECO România este una dintre cele mai importante case de software de pe piaţa locală şi unul dintre cei mai de succes integratori de soft din Europa Centrală şi de Est.

    Pentru că piaţa de IT este foarte dinamică şi competitivă, SIVECO România are nevoie de acei oameni care vor să evolueze, care sunt creativi şi dornici să schimbe lucrurile în bine.


    Întrucât lucrul în echipă este esenţial, angajatul SIVECO trebuie să fie comunicativ, pozitiv şi, în acelaşi timp, să dovedească multă imaginaţie pentru a găsi cele mai bune soluţii pentru clienţii noştri.


    SIVECO România ofera un mediu de lucru motivant prin instruirea adecvată, asigurarea condiţiilor pentru dezvoltarea profesională şi a carierei, recunoaşterea contribuţiei fiecăruia la succesul companiei.

    Cerinte

    Calificări obligatorii:
    • Minim 3 ani experiență în achiziții publice (pregătirea/evaluarea ofertelor)
    • Limba Engleză – nivel avansat
    • MS Office – nivel avansat
    • Atenție la detalii

    Calificări opţionale:
    • Experiență în achiziții publice desfășurate prin proceduri WB/Europeaid
    • Certificare de expert achiziții publice
    • Cunoașterea limbii Franceze

    Responsabilitati

    • Evaluarea cerințelor de eligibilitate și calificare solicitate și pregătirea documentelor necesare acoperirii acestora
    • Coordonarea si urmărirea obținerii documentelor necesare întocmirii ofertelor
    • Întreținerea bazelor de date și de cunoștințe
    • Pregătirea de rapoarte și sinteze