Supplies Reseller Support with french

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Supplies Reseller Support with french active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.

    Acest post are rol în însușirea unor aptitudini avansate (bună cunoaştere a proceselor şi instrumentelor) pentru a fi capabil să finalizeze sarcini/îndatoriri cu un grad mediu/ridicat de complexitate și în dobândirea unui nivel de înţelegere avansat a aspectelor generale ale postului şi familiarizarea cu politicile şi procedurile companiei.

    Cerințe:
    - Diplomă de licența sau echivalare cu experiență;
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office: Excel, Word şi PowerPoint;
    - Cunoștințe avansate de limba engleză și limba franceză;
    - Aptitudini de comunicare;
    - Simţ practic al afacerilor;
    - Capacitate de analiza;
    - Nivel înalt de acuratețe, atenție la detalii;
    - Aptitudini de organizare, planificare și control.

    Responsabilitati

    - Oferă suport zilnic și informații despre produsele companiei, discount-uri, prețuri, tool-urile interne, modificare de deal-uri/OPG-uri echipelor de vânzări responsabile de clienții mici și mijlocii;
    - Oferă suport echipei de vânzări cu privire la programele de vânzări, după cum urmează: programe de compensare specifice, procese specifice de vânzări, planificări de vânzări și business, platforme, rapoarte și aplicații folosite în canalul de vânzări, precum și orice alte programe sau activități legate de întreținerea unei de relații de afaceri favorabila din canalul de vânzări din cadrul EMEA;
    - Contribuie la crearea și îmbunătățirea proceselor interne și de training în ceea ce privește: programele de compensare/bonusare/discount-uri, training-uri legate de contracte, training-uri legate de planificare, managementul partenerilor și sistemul de ticketing Unison;
    - Administrează conținutul aflat platformele folosite de partenerii ai companiei: Smart Portal/Unison – secțiunea Consumabile;
    - Reprezintă un prim punct de contact pentru managerii de conturi, PBMi, salesi, reselleri, partenerii autorizați de a distribui/vinde produse ale companiei;
    - Gestionează cererile primite de la echipele de vânzări și oferă rezoluții pentru acestea, respectând termenii de timp agreați;
    - Poate îndruma la nevoie alti membrii ai echipei în activitățile zilnice;
    - Gestionează backlog-ul de comenzi și se adresează echipei de vânzări pentru a determina sursa întârzierii;
    - Comunică statusul și escalează probleme la nevoie;
    - Colaborează cu alte departamente și organizații pentru a soluționa problemele aparute (marketing, compensare, lanțul de aprovizionare, logistică).

    Cod Anunț: 281016CM