Collection Support Specialist with French Speaker

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Collection Support Specialist with French language.

    Requirements:
    - First level university degree with a focus in business/economics recommended or equivalent experience;
    - Typically 2-4 years of experience;
    - Excellent English and French skills at advanced level;
    - Good written and verbal communication, negotiation and conflict resolution skills;
    - Basic accounting knowledge;
    - Good problem solving skills;
    - Familiarity with computers;
    - Basic prioritization skills;
    - Basic understanding of collection processes and financial concepts.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Follows standard collection strategies with shorter follow up and limited customer engagement;
    - May act as resolver on short-term, quick fix disputes;
    - Identify appropriate customer contacts to obtain payment or identify and resolve issues;
    - Follow up in a timely manner on aging items, customer requests or issues via phone, fax or email;
    - Document all collections activities in designated system/local files following standard commenting procedures;
    - Prioritize actions and workload to meet/exceed metrics with minimum supervision.

    Benefits:
    Joining our team, you will benefit of strong growth plans, working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed, training, courses for your personal and professional development, fun activities with your team (team buildings).

    Job Code: 181016AI