Specialist Relatii Clientii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Specialist Relatii Clientii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Minim un an experienta in oferirea de consultanta/consiliere clientilor;
    - Studii universitare finalizate;
    - Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    - Abilitati bune de organizare si planificare
    - Persoana proactiva;

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    - Vei oferi consultanta clientilor cu privire la serviciile companiei
    - Vei prezenta si promova serviciile companiei;
    - Vei monotoriza platile si vei intocmi documentele contabile (se asigura training);
    - Te vei ocupa de aspectele administrative: pregatirea materialelor pentru cursuri, programarea examenelor, eliberarea adeverintelor si diplomelor.

    Ce beneficii vei avea?
    - Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    - Salariu fix, tichete de masa, decontare transport;
    - Spor pentru orele suplimentare si zile libere in compensatie;
    - Mediu de lucru placut, stabil, intr-o echipa de profesionisti;