Receptionist/a

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IPSO Agricultura active.


Vezi toate job-urile Receptionist/a active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: IPSO Agricultura
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în ultimii ani confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 540 de angajați și 23 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
    Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
    IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.

    Cerinte

    1. Studii in domeniul comunicare, relații publice.
    2. Experiență de minim 6 luni pe o poziție de recepție sau call center.
    3. Cunoștințe generale de utilizare PC (Word, Excel, Power Point)
    4. Cunoștințe medii de limba engleză și franceză.
    5. Buna capacitate organizatorica
    6. Capacitate de analiza

    Responsabilitati

    1. Întâmpină vizitatorii care vin la sediu și îi direcționează către departamentele sau persoanele implicate.
    2. Preia apelurile telefonice și mesajele și le direcționează către persoanele implicate.
    3. Gestionează corespondența (sortare, înregistrare, răspunsuri scrisori, etc)
    4. Gestionează produsele necesare activităților de protocol.
    5. Efectuează rezervări ale sălilor de ședință.
    6. Redactează, la cerere, diverse scrisori, emailuri, informări.
    7. Efectuează traduceri ale documentelor uzuale.
    8. Pregătește călătoriile de afaceri (achiziționează bilete de călătorie, rezervă cazare, închiriază autoturisme, etc)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (547)