Operations Specialist - Supply Chain Consultant (English Speaker)

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Operations Specialist (OS) - Supply Chain Consultant with English language.

    Requirements:
    - First level university degree or equivalent experience;
    - Typically 2-4 years of related experience (e.g.: supply chain, customer service, procurement, financial management);
    - Fluent in English;
    - Intermediate communication skills with ability to convey medium impact messages clearly (verbal, written and presentation) to internal and external peers and management;
    - Intermediate understanding of moderately complex internal operational issues;
    - Developed problem-solving and analytical skills;
    - Broad knowledge of the end-to-end process of sales operations;
    - Developing knowledge of local legal compliance issues;
    - Demonstrated teamwork and collaboration skills;
    - Ability to structure and apply developed organizational skills to manage daily operational issues.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Acts as a first point of contact for regular, on-going customer accounts and some "top-tier" customers, on daily operational matters;
    - Resolves operational issues that may arise from the end-to-end sales process (e.g.: order status, returns, and deliveries, invoicing, returns, and financial post- sales programs);
    - Engages with other functions and organizations to resolve issues (e.g.: sales teams, supply chain, logistics) as they relate to customer support;
    - Acts as a point of contact for a specialized topic (e.g.: order management, special pricing) and trains team members;
    - Represents team as a subject matter expert on internal processes to other functions and organizations.

    Benefits:
    Joining our team, you will benefit of strong growth plans, working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed, training, courses for your personal and professional development, fun activities with your team (team buildings).

    Job Code: 171116AB