Payroll Specialist with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Payroll Specialist with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne mărim echipa de Payroll la sediul nostru din Bucuresti! 



    Esti o persoană organizata, atentă la detalii, concentrată pe rezultate și dornică de perfectionare continua ? Te vrem in echipa noastra !



    Fie ca esti la inceput de cariera si cauti o experienta profesionala care sa conteze,  fie ca ai lucrat deja in acest domeniu (sau intr-un domeniu relevant pentru activitatea noastra) si vrei sa te dezvolti, noi vom identifica trainingul potrivit pentru a te pune in valoare in echipa noastra de Payroll France!  



     Pentru a face parte din echipa noastra ai nevoie de:



    - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu (minim B1);



    - Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office;



    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător;



    - Capacitate de invatare rapida;



    - Capacitate de sinteză și spirit analitic;



    - Capacitate de organizare si prioritizare;

    Responsabilitati

     Misiunile tale in echipa noastra:



    - Asiguri înregistrarea informatiilor de payroll (modificari de natura contractuala salariati, ore de prezenta salariati, absente, prime, avansuri de salariu etc.) și coerenta datelor in programele de  salarizare, în vederea realizării statelor de plată pentru angajații clientilor francezi din portofoliul nostru ; 



    - Calculeazi compensațiile la care au dreptul salariatii ca urmare a incheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de munca, în conformitate cu legislația în vigoare, prevederile Contractului Colectiv de muncă aplicabil si particularitatilor fiecarui client; 



    - Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale si accidente de munca si realizezi adeverintele de salariu necesare indemnizarii salariatilor de catre organismele din Franta; 



    - Realizezi declaratiile de cotizatii sociale specifice societatilor clientului



    - Participi la managementul calității având o contribuție activă la ameliorarea procedurilor si a proceselor specifice departamentului. 

    Alte informatii

    Beneficiile tale:


    -Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională; 


    -Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial; 


    -Pachet salarial motivant si bonusuri de performanta. 

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (278)