Agent Relații Clienți (Banca)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Persoana comunicativa, dinamica, cu activitate sociala, și cu o atitudine pozitiva. Cu abilități de vânzare și negociere, de persuasiune, de ascultare, căreia sa-I placa lucrul în echipa, cu dorința și disponibilitate de învățare continua și într-un timp foarte scurt.

    Responsabilitati

    - Preia apeluri și inițiază apeluri în vederea oferirii de informații privind contractele de credit de consum, credit de consum cu card, credit de nevoi personale de la/către clienții/retailerii/sucursalele din portofoliul companiei, fiind direct responsabil de informațiile comunicate;
    - Inițiază prin telefon oferte către clienți cu prezentarea beneficiilor produselor de creditare și adaptarea acestora către nevoile clienților (dacă este cazul);
    - Își însușește și aplica corect, în activitatea zilnica, revizuirile aduse procedurilor de lucru, promoțiilor, aplicațiilor de lucru și fluxurilor operaționale, fiind direct responsabil de informațiile comunicate;
    - Inițiază apeluri pentru diverse campanii, sondaje, în funcție de strategiile de business ale companiei;
    - Înregistrează corect și complet toate informațiile, conform procedurilor interne în vigoare, în bazele de date a Băncii;
    - Răspunde de respectarea target-ului primit și a indicatorilor calitativi în convorbirile cu clienții;
    - Confirma faxurile trimise de clienți cu aceștia și le transmite mai departe către departamentele implicate pentru soluționare;
    - Răspunde corect, complet și cu promptitudine la adresele de e-mail de grup destinate clienților/retailerilor parteneri/sucursalelor;

    Beneficii:
    - Salariu 1200 lei net + bonusuri de performanta (media bonusului este de 300 lei net);
    - Program de lucru: de luni pana vineri de la ora 09:00 pana la ora 17:30 și, prin rotație, sâmbăta, de la ora 09:00 la ora 14:00;
    - Tichete de masa;
    - Locație: Pipera (Nova Park);