Customer Retention Officer (Banca)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Retention Officer (Banca) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    - Cunoștințe bune de operare PC și a pachetului Microsoft Office - Excel;
    - Bune abilități de comunicare și negociere;
    - Persuasiune, ambiție;
    - Capacitatea de a lucra în echipă;
    - Orientare către identificarea soluțiilor;
    - Atitudine pozitivă;

    Responsabilitati

    - Recomandă și negociază soluții noi de credit, adaptate nevoilor actuale ale clienților;
    - Identifica nevoile clienților în privința produselor și serviciilor Băncii;
    - Promovează produsele și serviciile Băncii prin telefon și e-mail;
    - Înregistrează în aplicațiile disponibile interacțiunile avute cu clienții;
    - Este responsabil cu atingerea target-ului stabilit de management și de către echipa din care face parte;
    - Comunică într-un limbaj adecvat, fiind conștient de nivelul de înțelegere al fiecărui client, păstrând totodată o atitudine pozitivă;
    - Înregistrează și raportează în cel mai scurt timp posibil disfuncționalitățile apărute în serviciul cu clienții în concordanță cu procedurile în vigoare;

    Beneficii:

    - Program de lucru: de luni pana vineri de la 09.00 – 17.30;
    - Salariu 1200 lei net + bonusuri de performanta (media bonusului este de 1000 lei net);
    - Locație: Pipera (Novo Park);
    - Oportunități de dezvoltare profesională;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (99)