Reprezentant Servicii Clienti - Limba Greaca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Servicii Clienti - Limba Greaca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.

    Reprezentantul Servicii Clienti îşi desfăşoară activitatea într-un mediu de afaceri de canale de distribuţie paneuropean, multicultural şi multilingvistic. Acestuia îi revine responsabilitatea de a asigura suport şi asistenţă pentru operaţiunile zilnice pentru o gamă de Clienti.

    Cerinte:
    - Studii superioare finalizate in vanzari/business sau experienta echivalenta;
    - Minim 1 an de experienta anterioara de lucru;
    - Cunostinte avansate de limba engleza si de limba greaca;
    - Excelente aptitudini de comunicare;
    - Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office: Excel - nivel avansat, Word si PowerPoint;
    - Simt practic al afacerilor;
    - Orientare catre client (tine intotdeauna cont de client);
    - Bune abilitati de planificare/organizare;
    - Orientare catre rezultat;
    - Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier;
    - Flexibil si adaptabil;
    - Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii;
    - Capacitate de analiza;
    - Abilitatea de a lucra sub presiune;
    - Respecta termenele limita convenite pentru actiune;
    - Orientat catre continua dezvoltare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Este punctul de contact pentru clientii companiei;
    - Raspunde la cerintele clientilor privind ordinele deschise si reclamatiile;
    - Comunica pro-activ statutului comenzilor catre clienti;
    - Receptioneaza si verifica comenzile primite de la clienti;
    - Transmite comenzile verificate catre echipa de introducere a comenzilor;
    - Foloseste instrumentele interne pentru verificarea statutului comenzii;
    - Verifica programarea comenzilor conform acordului de calitate a serviciilor;
    - Administreaza, analizeaza si verifica reclamatiile; colaboreaza cu alte entitati ai companiei pentru a asigura solutionarea adecvata a reclamatiilor;
    - Identifica si analizeaza comenzile transmise, dar nefacturate.

    Cod Anunt: 251016ELP

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (109)