Logistician Gestiune Flux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Logistician Gestiune Flux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.

    Cerinte:
    - Minimum 3 ani de experienta in Logistica si Transporturi;
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Bune abilitati de lucru cu MS Office;
    - Abilitatea de a lucra independent cu minimum de supraveghere;
    - Orientare catre client;
    - Bune aptitudini de comunicare;
    - Simţ practic al afacerilor;
    - Capacitate de analiză;
    - Nivel înalt de acuratețe, atenție la detalii;
    - Aptitudini de organizare, planificare și control.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    Este responsabil pentru performanțele de transport în cadrul rețelei companiei în Europa, de la plecarea mărfurilor din fabricile/depozitele până la livrarea la client (atestata de documente), inclusiv consolidarea în depozitele departamentului respectiv.

    - Asigură livrarea la timp către clienții companiei (finali și intermediari), îndeplinind condițiile de calitate și termenele de livrare asumate ;
    - Monitorizează zilnic performanța livrărilor, evitând deviațiile și acționând pentru respectarea condițiilor;
    - Asigură interfața logistica cu depozitele, fabricile, depozitele de consolidare și transportatorii din cadrul departamentului. Acționează ca prim punct de escalare pentru toate canalele de distribuție;
    - Susține proiectele și inițiativele de îmbunătățire a activității Supply Chain și Platform Logistics;
    - Susține implementarea schimbărilor din rețea, folosind indicatorii de performanță;
    - Coordonează fluxurile de retur din regiunea desemnata, asigurând atingerea indicatorilor;
    - Evaluează și poate participă la întălnirile MBR/QBR cu transportatorii, indicând posibile îmbunătățiri prin date concrete;
    - Identifică și dezvoltă oportunitățile de îmbunătățire din cadrul departamentului Logistics, în termeni de viteză, calitate și costuri;
    - Identifică riscurile care pot împiedica îndeplinirea așteptărilor clienților și ia măsuri de reducere a impactului acestora;
    - Împartașește experiențele de buna practica în cadrul echipei (Business Unit și Platform Logistics) ;
    - Coordonează împreună cu departamentele relevante din cadrul companiei escalarile operaționale primite de la clienții interni, asigurând informații corecte și în timp util ;
    - Identifică prioritățile operaționale împreună cu transportatorii, în cadrul conferințelor telefonice zilnice/ saptamanale și se aliniază cu reprezentanții celorlalte Business Units;
    - Coordonează relația cu echipele de operațiuni ale transportatorilor, împartașind punctul de vedere al Departamentului Logistics și castigând sprijin pentru inițiativele sale ;
    - Coordonează comunicarea cu stakeholderii companiei oferind informații despre sănătatea rețelei sau despre posibilele riscuri ;
    - Controlează costurile adiționale prin investigarea motivului acestora și evaluează alternativele mai puțin costisitoare.

    Cod Anunt: 241016AB

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (29)