Analist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm un coleg/ă pentru o echipă tânără și dinamică din Iași. Avem nevoie în primul rând de un nivel foarte bun de limbă franceză (minim B2) și de dorința de a învăța și de a se implica într-un proiect interesant.



    Dacă la toate acestea adaugi și o bună capacitate de organizare și prioritizare, maturitate și atenție la detalii, adaptabilitate și o minimă experiență în activități administrative (avantaj), ești cu siguranță persoana potrivită pentru postul potrivit.

    Responsabilitati

    Oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere în cadrul Departamentului de Resurse Umane – Contracte. Este vorba de un proiect cu deschidere internațională, cadrul perfect pentru a utiliza și dezvolta în același timp abilitățile administrative și cunoștințele de limbă franceză.



    Responsabilități:



    - Analiza cererilor de contract individual de muncă și a dosarelor de personal pentru angajații actuali/ viitori ai clientului francez;
    - Elaborarea contractelor individuale de muncă și a altor acte adiționale necesare angajaților, și înregistrarea acestora în platforma specifică;
    - Elaborarea și transmiterea către colaboratori a fișelor de evaluare a perioadei de probă (pentru salariații noi);
    - Comunicarea prin e-mail sau telefon cu interlocutorii din Franța în vederea verificării sau obținerii informațiilor necesare realizării contractelor de muncă;
    - Realizarea la cerere a unor rapoarte și situații specifice activității desfășurate.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Posibilități reale de dezvoltare a unei cariere prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Echipă tânără și mediu de lucru dinamic și profesionist;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,