HR Admin Specialist Braila

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile HR Admin Specialist Braila active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Braila
  • Actualizat la: 19.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Fa un pas inainte in cariera ta in HR! Alatura-te unui proiect provocator semnat Lugera! Recrutam Consultant Resurse Umane pentru Centrul de Excelenta in HR Outsourcing!


    Studii superioare finalizate ;
    Foarte bune cunostinte de legislatia muncii;
    Cunostinte de operare Excel - nivel avansat;
    Minim 3 ani de experienta pe un rol similar;
    Atentie la detalii;
    Bune abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;
    Curs Inspector Resurse Umane - reprezinta un avantaj;
    Cunostinte calcul salarial – cerinta obligatorie;
    Cunostinte utilizare soft Charisma - reprezinta avantaj;
    Cunostinte limba engleza - reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    Realizarea tuturor activitatilor de gestiune personal pentru angajatii clientilor alocati in mod direct (intocmeste contracte de munca, acte aditionale, adeverinte de orice tip, decizii etc.), asigurandu-se ca sunt in conformitate cu normele legale in vigoare si ca sunt raportate / inregistrate catre organele abilitate (ITM, AMOFM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in termenele legale;
    Oferirea informatiilor privind problemele de personal;
    Pastrarea evidentei concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor nemotivate, primelor;
    Operarea tuturor modificarilor aparute (incadrari, incetari ale contractelor individuale de munca, modificari de salarii etc.);
    Solicitarea raportului de prezenta si intocmirea pontajelor necesare pentru salarizare;
    Urmarirea intocmirii corecte a statelor de plata de catre cei desemnati sa le execute si intocmirea anexelor salariale;
    Transmiterea tuturor informatiilor necesare pentru emiterea facturilor catre departamentul financiar-contabil;
    Implicarea activa in identificarea de solutii pentru realizarea si optimizarea activitatii din cadrul departamentului;
    Intocmirea si transmiterea rapoartelor periodice privind evolutia numarului de salariati temporari alocati si stadiul dosarelor acestora / desfasuratoarele;
    Implicarea activa in realizarea si optimizarea proiectelor, in fidelizarea clientilor existenti si in atragerea de noi clienti, prin calitatea serviciilor furnizate;
    Transmiterea oricaror date necesare persoanelor din departamentele cu care colaboreaza: Payroll, HR Administration si Financiar;

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    Mediu de lucru placut, stabil;
    Oportunitati de crestere si dezvoltare profesionala;
    Un program de training adaptat nevoilor tale de dezvoltare profesionala;
    Salariu motivant;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (106)