Customer service Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nestle Romania active.


Vezi toate job-urile Customer service Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. 

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Experienta de minim 1 ani in Customer service/distributie /comert
    • Cunostinte foarte bune SAP
    • Engleza avansat
    • Bune cunostinte al pachetului Microsoft Office
    • Abilitati de comunicare foarte bune
    • Capacitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita
    • Capacitate de prioritizare a sarcinilor
    • Organizare si disciplina

    Responsabilitati

    • Primirea si procesarea comenzilor unui numar limitat de clienti.
    • Responsabil de acuratetea datelor introduse, verifica si evita comenzile duble. Este responsabil pentru respectarea fluxului comenzii.
    • Administrarea cererilor de la clientii interni sau externi unitar, ca si contact non-comercial pentru unul sau mai multi clienti.
    • Dezvoltarea si mentinerea unei relatii eficiente si profesionale cu contactele interne si externe pentru optimizarea serviciului clienti. Analizeaza cauzele nelivrarilor si cauta modalitati pentru imbunatatirea serviciilor.
    • Producerea si comunicarea, rapoartelor si informatiilor asupra esecurilor. Propune solutii pentru evitarea situatiilor ne-conforme.
    • Monitorizarea alocarii pentru liniile promotionale si asigurarea comenzilor cu respectarea regulilor, cand intervine o alocare de acest gen.
    • Urmareste plangerile dupa coduri si propune masuri pentru scaderea numarului de facturi corectate.
    • Pregateste raportele pentru sedintele A/R (analiza solduri clienti), cu propuneri pentru scaderea /eliminarea sumelor neincasate de la clienti
    • Sorteaza si indosarieaza/arhiveaza documentele de livrare (avize de insotire si facturile fiscale), precum si corectie/reclamatile solutionate ale clientilor

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Nestle Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Nestle Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (308)