Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer service Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile Customer service Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.11.2016 |
Remote work: | On-site |
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
• Studii superioare
• Experienta de minim 1 ani in Customer service/distributie /comert
• Cunostinte foarte bune SAP
• Engleza avansat
• Bune cunostinte al pachetului Microsoft Office
• Abilitati de comunicare foarte bune
• Capacitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita
• Capacitate de prioritizare a sarcinilor
• Organizare si disciplina
• Primirea si procesarea comenzilor unui numar limitat de clienti.
• Responsabil de acuratetea datelor introduse, verifica si evita comenzile duble. Este responsabil pentru respectarea fluxului comenzii.
• Administrarea cererilor de la clientii interni sau externi unitar, ca si contact non-comercial pentru unul sau mai multi clienti.
• Dezvoltarea si mentinerea unei relatii eficiente si profesionale cu contactele interne si externe pentru optimizarea serviciului clienti. Analizeaza cauzele nelivrarilor si cauta modalitati pentru imbunatatirea serviciilor.
• Producerea si comunicarea, rapoartelor si informatiilor asupra esecurilor. Propune solutii pentru evitarea situatiilor ne-conforme.
• Monitorizarea alocarii pentru liniile promotionale si asigurarea comenzilor cu respectarea regulilor, cand intervine o alocare de acest gen.
• Urmareste plangerile dupa coduri si propune masuri pentru scaderea numarului de facturi corectate.
• Pregateste raportele pentru sedintele A/R (analiza solduri clienti), cu propuneri pentru scaderea /eliminarea sumelor neincasate de la clienti
• Sorteaza si indosarieaza/arhiveaza documentele de livrare (avize de insotire si facturile fiscale), precum si corectie/reclamatile solutionate ale clientilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Service BUCURESTI, | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Service with Bulgarian BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (308) |
Raporteaza eroarea la