Junior Accountant (part time)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 11.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ne dorim un coleg autonom, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Iași.



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Studii și cunoștințe în domeniul Economic;
    - Un nivel foarte bun de cunoaștere a limbii franceze (minim B2, cu accent pe partea scrisă);
    - Disponibilitate pentru un program part time de 4-6 ore;
    - Exigență atât în redactarea cât și verificarea documentelor specifice;
    - Bune abilități de analiză și sinteză;
    - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office.

    Responsabilitati

    Oferim contextul și oportunitatea de a-ți dezvolta cunoștințele economice și competențele lingvistice (limba franceză), în cadrul unui proiect internațional, în relație directă cu un cunoscut client francez.



    Responsabilități :



    - Redactarea documentelor juridice pentru asociați (Procesul Verbal de Adunare Generală, raportul de gestiune, modificări statutare etc.);
    - Actualizarea informațiilor juridice ale societăților(acționari, sedii, contracte etc.);
    - Îndeplinirea altor sarcini trasate de către superiorul ierarhic (rapoarte și situații specifice).

    Alte informatii

    - Formare la nivelul companiei și feedback din partea responsabililor direcți;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.