Asistent Juridic (part time)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent Juridic (part time) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.01.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Ne dorim un coleg autonom, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Iași, în postura de Asistent Juridic.
Pentru a reuși ai nevoie de:
- Studii și cunoștințe în domeniul Economic (reprezintă un avantaj);
- Un nivel foarte bun de cunoaștere a limbii franceze (minim B2, cu accent pe partea scrisă);
- Disponibilitate pentru un program part time de 4-6 ore;
- Exigență atât în redactarea cât și verificarea documentelor specifice;
- Bune abilități de analiză și sinteză;
- O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office.
Oferim contextul și oportunitatea de a-ți dezvolta cunoștințele economice și competențele lingvistice (limba franceză), în cadrul unui proiect internațional, în relație directă cu un cunoscut client francez.
Responsabilități :
- Redactarea documentelor juridice pentru asociați (Procesul Verbal de Adunare Generală, raportul de gestiune, modificări statutare etc.);
- Actualizarea informațiilor juridice ale societăților(acționari, sedii, contracte etc.);
- Îndeplinirea altor sarcini trasate de către superiorul ierarhic (rapoarte și situații specifice).
- Formare la nivelul companiei și feedback din partea responsabililor direcți;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Contabil - EY Express Aplica fara CV | |
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing - GraduatE.ON (București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Târgu Mureș) Aplica fara CV | |
Angajăm Client Relationship Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la