Agent Suport Clienți (limba Italiana) - Vodafone

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Nivel avansat de limba Italiana;
    - Orientare către client;
    - Proactiv;
    - Motivat și interesat de a-și dezvolta o cariera într-o companie multinaționala;
    - Abilități bune de lucru în echipa;
    - Atitudine pozitiva și prietenoasa;
    - Diploma de bacalaureat;

    Responsabilitati

    - Preluarea eficienta și într-o maniera politicoasa a apelurilor primite din partea clienților;
    - Oferă soluții și indicații adecvate clienților;
    - Asculta activ obiecțiile clienților și soluționarea acestora;
    - Furnizează informații cu context specific și sfaturi pentru clienți în conformitate cu politicile interne;
    - Transmite cererile urgente/ reclamații către supervizori și sau specialiști și comunica feedback-ul către client într-un timp util;
    - Oferă soluții și alternative adecvate pentru clienții;
    - Relaționează cu clientul într-un mod prietenos oferind clientului o experiență de suport utila și plăcută;

    Alte informatii

    Vei avea oportunitatea sa te dezvolți în una din cele mai mari companii de telecom din Europa:
    - Participi la traninguri periodice oferite de profesioniști în domeniu;
    - Iti perfecționezi abilitățile de comunicare și interacțiune interpersonala;
    - Interacționezi zilnic cu vorbitori nativi de italiana;
    - Faci parte dintr-un mediu multicultural și o echipa dinamica, tânără și în plina dezvoltare;

    Beneficii:
    - Program flexibil 8 ore în intervalul 8 – 23;
    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Tichete de masa și asigurare medicala;