Consultant Portofoliu Business

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Miercurea-Ciuc
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    Cerinte:

    • Minim studii medii;
    • Experienta relevanta de minim 2 ani in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
    • Experienta anterioara in vanzarea de servicii de telecomunicatii reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
    • Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
    • Permis de conducere categoria B;
    • Orientare catre client;
    • Orientare catre atingerea rezultatelor;
    • Foarte bune abilitati de interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
    • Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
    • Negociere;
    • Rezolvarea problemelor;
    • Planificarea activitatii;
    • Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Managementul portofoliului de clienti business pentru zona arondata, prin retentie si vanzarea serviciilor si produselor noi;
    • Mentinerea relatiilor cu clientii existenti, prin vizite si intalniri la sediul clientilor, asigurand furnizarea la standarde calitative inalte a serviciilor UPC Business;
    • Identificarea noilor oportunitati de vanzare atat pentru clientii existenti, cat si pentru clienti noi;
    • Monitorizarea evolutiei pietei in zona in care isi desfasoara activitatea precum si actiunile competitiei;
    • Realizarea rapoartelor de activitate in ceea ce priveste discutiile initiate si evolutia lor, contractele semnate si activate si proiectele aflate in desfasurare.