Human Resources Business Partner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Human Resources Business Partner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate (diplomă universitară a unei facultăți de profil (Psihologie, Sociologie, Relații Publice) – constituie avantaj)
    Experienta anterioară într-un departament de Resurse Umane pentru vânzari constituie un avantaj
    Cunoștinte de legislaţia muncii
    Experiență anterioară într-o pozitie similară intr-o companie multinatională de minim 3 ani
    Experiență anterioară în minim 2 arii de resurse umane
    Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator (cunoștințe avansate de operare în Excel)
    Cunoştinţe bune de limba engleză
    Permis valid de conducător auto – categoria B

    Responsabilitati


    Ce vei face?

    Te asiguri de calitatea relațiilor de muncă asigurând existența unor canale eficiente de comunicare și prin gasirea de soluții echilibrate pentru angajaţi, prezentând punctul de vedere al companiei
    Acorzi suport in managementul performanței (coaching, monitorizarea procesului de evaluare, intervenții de recalibrare)
    Oferi suport specific managerilor de dezvoltare și de zonă în identificarea de parteneri de afaceri pentru zonele dificile
    Participi și colaborezi în vederea soluționării situațiilor și gestionarea acțiunilor disciplinare la soluţionarea reclamaţiilor/plângerilor

    Sondajul de implicare

    Te asiguri că programul “Sondajul de implicare” este implementat corespunzător la nivelul echipei din zona alocată, sprijinind și promovând inițiativele propuse la nivel de companie
    Facilitezi discuțiile la nivel de echipă pe baza rezultatelor obținute în urma sondajului de implicare și te asiguri că fiecare echipă are realizate planuri robuste care sunt implementate
    Strângi sugestii și idei din partea salariaților de desfășurare și le propui pentru implementare la nivel regional sau chiar central, ca parte din programul companiei de creștere a implicării salariaților

    Recrutare și selecție

    Sprijini departamentul de recrutare cu informații de pe piața locală a forței de muncă si gestionezi procesele de recrutare la nivel local
    Analizezi motivele pentru care angajații părăsesc compania și propui soluții, acolo unde este cazul

    Compensații și beneficii

    Vei cunoaște schemele de bonusare în vigoare și vei oferi sprijin în clarificarea acestora în teritoriu
    Colectezi feedback și propui metode de îmbunătățire a schemelor de bonusare existente pentru creșterea performanței și atingerea obiectivelor

    Operational

    Elaborezi rapoarte de informare pentru management
    Contribui la dezvoltarea și implementarea Programului dedicat agenților
    Colaborezi cu specialistul în Relații de muncă pentru a îndruma salariații și superiorii acestora în vederea evidenței în pontajele lunare, programarea concediilor de odihnă, alegerea reprezentanților salariaților, gestionarea situațiilor excepționale specifice predării tichetelor de masă
    Soluţionezi problemele administrative conform cu procedurile interne şi politicile societății

    Ce căutam la candidații noștri?

    Cunoașterea excelentă a proceselor de resurse umane și a rolului acestora în sprijinirea atingerii obiectivelor la nivel de companie
    Orientare spre rezultate, capacitatea de a organiza și implementa planuri de acțiune. Orientare spre rezolvarea problemelor
    Dinamism și inițiativă
    Abilități dezvoltate de comunicare atât verbală cât și scrisă
    Abilități dezvoltate pentru feedback, coaching și motivare a celorlalți precum și lucrul cu chestionare
    Capacitatea de a lucra în echipă
    Orientare către clienţi

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (167)