Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare sau student;
    Cunostinte de contabilitate primara;
    Limba engleza (citit, scris, vorbit) – nivel mediu; cunoasterea la nivel avansat constituie avantaj;
    Operare PC (pachet MS Office, cu focus pe Excel - cunoscut la nivel avansat);
    Foarte bune abilitati de comunicare;
    Capacitate de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    Primirea si distribuirea corespondentei;
    Managementul agendei telefonice, prin preluarea mesajelor, a apelurilor, redirectionarea acestora catre persoanele solicitate, organizarea de conferinte telefonice;
    Primirea clientilor, organizarea conferintelor si a intalnirilor interne si externe, prin rezervarea in prealabil a salilor de conferinte;
    Scanarea, copierea si arhivarea documentelor solicitate de consultanti;
    Rezervarea camerelor de hotel si a zborurilor, la cerere; efectuarea check-in-ului la cererea consultantului si, la nevoie, a check-out-ului;
    Inregistrarea cartilor de vizita a tuturor clientilor noi si actualizarea continua a bazei de date;
    Acordarea intregului suport in pregatirea dosarelor, materialelor necesare pentru conferinte sau orice alt eveniment;
    Mentinerea evidentei programului soferului firmei;
    Transmiterea notificarilor cu privire la intalnirile interne / externe, conferintele telefonice, zboruri;
    Transmiterea fax-urilor si scan-urilor solicitate de catre consultanti;
    Transmiterea newsletter-ului si a oricarui update legislativ catre clienti si consultanti;
    Tine evidenta clara pentru consumabilele firmei (rechizite, produse necesare curateniei interne, apa);
    Asigurarea suportului pentru departamentul de contabilitate interna si controlling, in activitatile zilnice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (74)