Analist Sisteme Salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Analist Sisteme Salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.11.2016 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm colegi dinamici, motivați și interesați de începerea unei cariere în domeniul Resurselor Umane, în cadrul Departamentului nostru de Salarizare din Iași.
Dacă:
- Cunoști limba franceză la nivel mediu (minim B1);
- Deții cunoștințe de legislația muncii (reprezintă un avantaj);
- Ai o foarte bună capacitate de organizare, spirit analitic, atenţie la detalii şi rigurozitate;
- Ai abilități de lucru cu cifre și baze de date, iar Excel-ul nu-ți este necunoscut.
Așteptăm nerăbdători CV-ul tău, urmând să te contactăm în cel mai scurt timp posibil!
Responsabilitati
Viitorul nostru coleg va:
- Comunica cu reprezentanții clientului (prin mail sau telefon) și va asigura înregistrarea și verificarea informațiilor necesare realizării statelor de plată, în programul de salarizare al clientului;
- Realiza statele de plată de la sfârșitul lunii, ținând cont de pontaje, compensații, avansuri, prime, concedii, lichidări și alte elemente care influențează calculul salarial;
- Verifica și edita statele de plată, notele de lichidare și alte documente specifice;
- Analiza dosarele angajaților și va verifica corectitudinea documentelor acestora;
- Realiza declarațiile lunare, trimestriale și anuale în vederea plății asigurărilor sociale.
Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Training inițial specific activității desfășurate;
- Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, dinamic și de succes;
- Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Contabil - EY Express Aplica fara CV | |
Junior Sanctions Analyst (English-speaking) – On-site, Iasi Iasi, | |
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing - GraduatE.ON (București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Târgu Mureș) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la