Analist Sisteme Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Sisteme Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 15.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm colegi dinamici, motivați și interesați de începerea unei cariere în domeniul Resurselor Umane, în cadrul Departamentului nostru de Salarizare din Iași.



    Dacă:



    - Cunoști limba franceză la nivel mediu (minim B1);
    - Deții cunoștințe de legislația muncii (reprezintă un avantaj);
    - Ai o foarte bună capacitate de organizare, spirit analitic, atenţie la detalii şi rigurozitate;
    - Ai abilități de lucru cu cifre și baze de date, iar Excel-ul nu-ți este necunoscut.



    Așteptăm nerăbdători CV-ul tău, urmând să te contactăm în cel mai scurt timp posibil!

    Responsabilitati

    Viitorul nostru coleg va:



    - Comunica cu reprezentanții clientului (prin mail sau telefon) și va asigura înregistrarea și verificarea informațiilor necesare realizării statelor de plată, în programul de salarizare al clientului;
    - Realiza statele de plată de la sfârșitul lunii, ținând cont de pontaje, compensații, avansuri, prime, concedii, lichidări și alte elemente care influențează calculul salarial;
    - Verifica și edita statele de plată, notele de lichidare și alte documente specifice;
    - Analiza dosarele angajaților și va verifica corectitudinea documentelor acestora;
    - Realiza declarațiile lunare, trimestriale și anuale în vederea plății asigurărilor sociale.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:


    - Training inițial specific activității desfășurate;
    - Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, dinamic și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Iasi,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (14)