Tehnician livrare si probe - Baneasa

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Cum ar fi sa iei parte, zi de zi, la revolutionarea ecommerce-ului din Romania? La eMAG ai sansa sa lucrezi cot la cot cu oameni pasionati de IT, cu tineri pusi pe fapte mari si sa traiesti fenomenul Black Friday din culisele celui mai mare retailer online din Romania. In plus, iti oferim constant programe de training pentru cat tu sa cresti profesional, in fiecare zi.

    Lansat in 2001, eMAG se numara printre pionierii pietei de comert online din Romania. Orientarea catre client si adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei au propulsat si au mentinut eMAG in pozitia de lider, fiind in prezent cel mai mare magazin online din Sud Estul Europei. eMAG detine un vast portofoliu de produse si se extinde permanent cu noi categorii prin eMAG Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri. Compania destine in prezent trei centre de dezvoltare IT in Bucuresti, Iasi si Craiova si unsprezece showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Pitesti, Brașov, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta, Craiova, Oradea si Galati. La nivel regional, eMAG opereaza si in Bulgaria si Ungaria, si este in continua extindere.

    Te asteptam in echipa eMAG!

    Cerinte

    Candidatul ideal

    - Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
    - Minim studii medii;
    - Nivel minim de cunoastere a pachetului office;
    - Limbaj tehnic;
    - Bune cunostinte tehnice hardware si software;
    - Cunostinte minime de operare PC: Office Word, Excel;Limba engleza nivel mediu.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    - Verifica si testeaza produsele achizitionate de clienti, utilizand instrumentele din dotarea bancului de probe si conform instructiunilor de lucru in vigoare;
    - Completeaza certificatul de garantie pentru fiecare produs testat;
    - Ofera informatii clientilor cu privire la serviciile de garantie si post garantie oferite de catre firma/furnizori/producatori;
    - Ofera clientului al cariu produs il testeaza informatii de natura tehnica;
    - Identifica produsele defecte (DOA) si anunta personalul responsabil cu solutionarea problemei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    La eMAG, avansam rapid si ne place ceea ce facem. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau scrii o linie de cod, si tintesti sus, atunci locul tau este in echipa noastra.

    Iti oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ti imbunatati atat aptitudinile soft cat si cele specifice activitatii tale, dar tu decizi ce vrei sa inveti si incotro vrei sa mergi. Posibilitatile sunt nelimitate.

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata. Si pentru ca ne place sa impartasim, la inceputul calatoriei tale in eMAG iti oferim un curs gratuit de e-commerce ca sa te acomodezi. :)