Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Ofiter Administrare Credite IMM
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Ofiter Administrare Credite IMM active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Ce este esential sa ai;
• Minim 1-2 ani experienta in zona de creditare;
Alte cerinte:
• Studii superioare (economice);
• Cunostinte privind produse de creditare IMM;
• Atentie la detalii, spirit analitic, rigurozitate;
• Cunostinte despre creditare si despre utilizarea sistemelor si aplicatiilor bancare;
• Abilitati de comunicare atat verbal cat si in scris.
• Limba engleza – nivel mediu.
Scopul pozitiei:
• Verificarea, acordarea si monitorizarea facilitatilor de credite IMM;
Ca membru al echipei vei avea urmatoarele responsabilitati:
• Verificarea documentatiei de credit conform normelor si procedurilor in vigoare;
• Deschiderea conturilor de facilitate in sistemul informatic (ICBS/EF3) conform instructiunilor operationale in vigoare;
• Administrarea si mentenanta ulterioara a facilitatilor de credit;
• Monitorizarea respectarii clauzelor contractuale pe tot parcursul relatiei de credit si actualizarea bazelor de date interne cu informatiile necesare;
• Actualizarea periodica a datele din ICBS;
• Acordarea de suport clientilor interni pe probleme legate de deschiderea si administrarea facilitatilor de credit IMM;
• Acordarea de suport in vederea solutionarii reclamatiilor primite de la client in legatura cu acordarea si administrarea conturilor de credit;
• Sesizarea problemor de functionalitate a sistemului informatic, informand persoanele responsabile de acest aspect.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Creditare PF si consiliere IMM - Agentia Uverturii (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Specialist Creditare PF si consiliere IMM - Agentia Crangasi (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Specialist Creditare PF si consiliere IMM - Agentia Feeria, Baneasa Mall (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (47) |
Raporteaza eroarea la