Analist de afaceri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist de afaceri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Marketing
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    Licentiat in unul din domeniile Marketing, Financiar, Economie, Statistica sau pregatire echivalenta sau experienta relevanta

    Experienţa în muncă:
    Minim 2-3 ani experienta in analiza de marketing, marketing direct sau al bazelor de date


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    O buna cunoastere a software-ului standard de business si baze de date (MS Office, Access, SPSS, SAS, SQL, Visual Basic);
    Capacitatea de a-si insusi noi softuri utilizare pentru raportare si analiza campaniilor;
    Participare activa la munca in echipa;
    Dorinta de invatare continua
    Puternica motivatie intrinseca, perseverenta;
    Bune aptitudini analitice pentru analizarea datelor financiare sau de marketing;
    Orientare catre client si rezultate;
    Bune abilitati de planificare si organizare

    Responsabilitati

    SCOP:
    Lucreaza impreuna cu echipa CRM concentrandu-si activitatea pe evaluarea eficientei campaniilor prepay, generarea de analize amanuntite privind baza de clienti pentru a imbunatati durata de retentie a clientilor in retea si rata de dezactivare a clientilor din segmentul prepay,


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    Realizeaza masuratori sistematice a parametrilor specifici bazei de clienti prepay si analizeaza impactul campaniilor prepay: rata de adotpie, rata de dezactivare, impact asupra veniturilor;
    Lucreaza in diverse aplicatii: SPSS, SAS, Siebel, SQL si altele
    Administreaza campaniile de marketing pentru utilizatorii de cartele Telekom in toate stadiile de dezvoltare de la planificare si cercetare pana la executare si urmarirea/ masurarea rezultatelor.
    Genereaza analize amanuntite in baza de clienti, avand in vedere campaniile trecute si cele actuale;
    Analizeaza amanuntit segmentarea clientilor si analizeaza factorii de comportament al clientilor;
    Realizeaza profiluri ale clientilor dupa caracteristici de comportament si demografie;
    Identifica si comunica oportunitatile de imbunatatire a performantei in marketing;
    Coopereaza cu echipa dezvoltare pentru designul si stabilirea noilor campanii pilot, bazate pe analize generate din testari, urmarirea si masurarea campaniilor anterioare;
    Pregateste rapoarte ad-hoc in sprijinul campaniilor de marketing;
    Responsabil de gestionarea modelului ROI (intretinere, imbunatatiri, schimbari);
    Asigura controlul calitativ al rezultatelor campaniilor;

    Alte informatii

    Postul este pe o perioada determinata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)