Analist de afaceri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Analist de afaceri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
Licentiat in unul din domeniile Marketing, Financiar, Economie, Statistica sau pregatire echivalenta sau experienta relevanta
Experienţa în muncă:
Minim 2-3 ani experienta in analiza de marketing, marketing direct sau al bazelor de date
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
O buna cunoastere a software-ului standard de business si baze de date (MS Office, Access, SPSS, SAS, SQL, Visual Basic);
Capacitatea de a-si insusi noi softuri utilizare pentru raportare si analiza campaniilor;
Participare activa la munca in echipa;
Dorinta de invatare continua
Puternica motivatie intrinseca, perseverenta;
Bune aptitudini analitice pentru analizarea datelor financiare sau de marketing;
Orientare catre client si rezultate;
Bune abilitati de planificare si organizare
SCOP:
Lucreaza impreuna cu echipa CRM concentrandu-si activitatea pe evaluarea eficientei campaniilor prepay, generarea de analize amanuntite privind baza de clienti pentru a imbunatati durata de retentie a clientilor in retea si rata de dezactivare a clientilor din segmentul prepay,
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Realizeaza masuratori sistematice a parametrilor specifici bazei de clienti prepay si analizeaza impactul campaniilor prepay: rata de adotpie, rata de dezactivare, impact asupra veniturilor;
Lucreaza in diverse aplicatii: SPSS, SAS, Siebel, SQL si altele
Administreaza campaniile de marketing pentru utilizatorii de cartele Telekom in toate stadiile de dezvoltare de la planificare si cercetare pana la executare si urmarirea/ masurarea rezultatelor.
Genereaza analize amanuntite in baza de clienti, avand in vedere campaniile trecute si cele actuale;
Analizeaza amanuntit segmentarea clientilor si analizeaza factorii de comportament al clientilor;
Realizeaza profiluri ale clientilor dupa caracteristici de comportament si demografie;
Identifica si comunica oportunitatile de imbunatatire a performantei in marketing;
Coopereaza cu echipa dezvoltare pentru designul si stabilirea noilor campanii pilot, bazate pe analize generate din testari, urmarirea si masurarea campaniilor anterioare;
Pregateste rapoarte ad-hoc in sprijinul campaniilor de marketing;
Responsabil de gestionarea modelului ROI (intretinere, imbunatatiri, schimbari);
Asigura controlul calitativ al rezultatelor campaniilor;
Postul este pe o perioada determinata
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Baze de Date (Excel) Hybrid | |
Confidential | Analist Financiar BUCURESTI, |
Analist financiar BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (18) |
Raporteaza eroarea la