Specialist Instruire / Dezvoltare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Instruire / Dezvoltare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Deva
  • Timisoara
  • Actualizat la: 10.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    Studii superioare in domeniul Telecomunicatii, Comunicare, Psihologie;
    Certificare Formator ANC;
    Alte cursuri sau specializari in domeniul vanzarilor reprezinta un avantaj.

    Experienta în muncă:

    Cel putin 2 ani experienta in activitati de training si coaching de vanzari, intr-o organizatie multinationala;
    Experienta anterioara in industriile telecom, vanzari directe, vanzari d2d reprezinta un avantaj.

    Cunostinte, Aptitudini & Abilităti:

    Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat
    Cunostinte de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook – nivel avansat
    Permis conducere valid – categoria B, mai mult de 1 an vechime, fara incidente
    Cunostinte de training (analiza, proiectare, dezvoltare, implementare si evaluare) si teorii de invatare pentru adulti
    Cunostinte detaliate ale procesului de vanzare, a tehnologiilor de internet, telefonie si televiziune (a industriei de cablu si televiziune)
    Flexibilitate pentru a raspunde pozitiv la schimbari frecvente in program
    Capacitatea de a conduce si gestiona proiecte multiple
    Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune
    Foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare, dovedind capacitatea de a construi relatii de lucru stranse cu manageri, agenti de vanzari si colegi
    Abilitatea de a evalua in mod eficient oferind feed back constructiv si abilitatea de a face coaching pentru dezvoltarea performantei
    Orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor
    Initiativa si capacitate de a dezvolta solutii
    Creativitate si originalitate
    Proactivitate si atitudine pozitiva
    Capacitatea de a crea si disemina incredere si integritate

    Responsabilitati

    FUNCTIE: Specialist Instruire / Dezvoltare
    RAPORTEAZĂ: Supervisor Training Vanzari Directe si Parteneri / Departament Training Vanzari, Segment Rezidential Romania
    LOCATIE: Arad, Timisora, Resita, Targu Jiu, Craiova, Sibiu, Deva

    SCOP: Organizarea si livrarea programelor de pregatire pentru agentii de vanzari din cadrul retelei D2D si parteneri, cu scopul de a optimiza performanta si de a dezvolta competentele necesare pentru atingerea obiectivelelor de vanzari prin gestionarea completa a proceselor de invatare.

    RESPONSABILITĂTI PRINCIPALE:
    Coordoneaza, adapteaza, livreaza si administreaza programe de instruire conform nevoilor de training identificate pentru toata forta de vanzare D2D si parteneri;
    Sustine activitati in teren, livreaza cursuri online si in clasa (eLearning, on the job training, F2F);
    Utilizeaza toate formele de instruire pentru activitatile de teren (observare/monitorizare, coaching si demonstratie) ca metode directe de formare a agentilor de vanzari;
    Devine expert in cunoasterea tuturor aspectelor legate de produsele si serviciile comercializate, inclusiv tehnologii, oferte, tehnici de vanzare, sisteme informatice, instrumente online, proceduri si procese de activare, procese de escaladare, cele mai bune practici, fara a se limita la acestea, demonstrand cunostintele prin abilitatea de a le transfera cu succes catre agentii de vanzari;
    Demonstreaza servicii exceptionale de tip customer service si se asigura ca agentii de vanzari furnizeaza catre clienti servicii de aceeasi calitate ;
    Asista departamentul in toate activitatile de programare a sesiunilor de curs in clasa si notifica participantii asupra detaliilor necesare, inregistrand toate detaliile in baza de date;
    Revizuieste constant evolutia agentilor de vanzari instruiti sau cei din judetele alocate pentru a cunoaste tendintele de crestere sau scadere si a face eventuale recomandari, atat pentru imbunatatirea activitatilor de training, cat si pentru eficientizarea procesului de vanzare;
    Efectueaza deplasari in afara orasului de resedinta conform nevoilor de training identificate pentru minim 50-75% din timpul efectiv de lucru.

    Alte informatii

    Postul este pe o perioada determinata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (40)