Partner Tool Support - Limba Spaniola/Rusa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Partner Tool Support - Limba Spaniola/Rusa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru creeaza noi posibilitati pentru ca tehnologia sa aiba un impact semnificativ asupra oamenilor, companiilor, guvernelor si societatii. Aducand impreuna un portofoliu ce cuprinde servicii, software si infrastructura IT pentru a deservi mai mult de 1 miliard de clienti din peste 170 de tari din lume, compania livreaza solutii tehnologice ce aduc plus valoare afacerilor clientilor.

    Cerinte:
    - Minim 1 an de experienta anterioara de lucru;
    - Cunostinte avansate de limba engleza si de limba spaniola/rusa;
    - Excelente aptitudini de comunicare;
    - Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint;
    - Cunostinte de sisteme Salesforce.com si Oracle (Siebel PRM) reprezinta un plus;
    - Orientare catre client (tine intotdeauna cont de client);
    - Bune abilitati de planificare/organizare;
    - Orientare catre rezultat;
    - Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier;
    - Flexibil si adaptabil;
    - Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii;
    - Respecta termenele limita convenite pentru actiune;
    - Orientat catre continua dezvoltare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Este responsabil cu analizarea, intelegerea, interpretarea cererilor de support si ofera solutii imediate pentru partneri chiar din primul contact daca este posibil;
    - Ofera suport partenerilor din Programul de Parteneriat pentru Channel prin oferirea de raspunsuri si solutii intrebarilor si problemelor pe care le primesc prin cereri via Partner Portal, email sau telefon;
    - Urmareste pas cu pas procesul de oferire support si este responsabil in totalitate pentru incheierea acestuia cu succes si in timp util (in conformitate cu obiectivele);
    - Mentine statusul corect in aplicatia Salesforce.com in conformitate cu obiectivele. De asemenea, dupa inchiderea unei cereri in aplicatia Salesforce.com se asigura ca toate detaliile cererii sunt corect actualizate in sistem;
    - Escaleaza in mod proactiv orice problema identifica in aplicatiile pentru care ofera support, de asemenea escaleaza atunci cand procesul de support depaseste timpul agreeat;
    - Ofera trainguri si sfaturi partenerilor si se asigura ca acestia gasesc usor informatiile de care au nevoie;
    - Creaza si mentine updatata documentatia cu privire la procesul de support si aplicatiile pentru care ofera suport;
    - Actioneaza ca o interfata intre Partner si diversele echipe de suport cum ar fi: IT, echipe de support nivel 2, etc.;
    - Participa la procesul de implementare si actualizare al aplicatiilor prin testare si oferirea de feedback;
    - Se implica in procesele de imbunatatire ale procesului de suport si isi aduce contributia pentru atingerea obiectivelor de imbunatatire ale proceselor.

    Cod Anunt: 210916AI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (230)