Analist de afaceri- Cercetare de Piata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist de afaceri- Cercetare de Piata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Marketing
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:



    Studii universitare finalizate - marketing / statistică / cibernetică / sociologie.






    Experienţa în muncă:



    Minimum 2 ani experienţă relevantă în domeniul cercetării de piaţă;

    Experienta in zona de client service din agentii de cercetare de piata sau intr-un departament de market research dintr-o companie multinationala (telecom, banci comerciale sau FMCG);

    Experienţă in toate fazele cercetarii de piaţă (design, analiza si raportare) pentru o varietate de metodologii (online, CATI, focus group, etc.);






    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:



    Cunostinţe Microsoft Office (ex: Word, Excel, PowerPoint, Outlook) şi de asemenea pachete de analiză statistică (SPSS, Statistica, SAS);

    Limba engleză fluent, vorbit si scris;

    Proactivitate şi determinare, gandire analitică;

    Cunoasterea tehnicilor de cercetare de piaţă;

    Experienţă în transpunerea cerinţelor în obiective de cercetare de piaţă;

    Creativitate în soluţionarea solicitărilor/ problemelor apărute;

    Bune abilitaţi de comunicare verbala, scrisă şi interpersonală, precum şi abilitaţi de prezentare, capacitatea de a lucra in echipa;

    Orientare catre detaliu, persoană organizată cu abilitaţi de management al timpului alocat proiectelor, abilitaţi de a finaliza analize, rapoarte intr-un timp scurt, capacitate de a lucra sub presiune;

    Flexibilitate şi capacitatea de a realiza multiple responsabilitati;

    Abilitati avansate de analiza si sinteza;

    Abilitati avansate de organizare si planificare.

    Responsabilitati

    SCOP:





    Asigură planificarea şi executarea studiilor de cercetare de piaţa pentru o mai buna intelegere a pieţei şi a nevoilor consumatorului, a percepţiilor şi a comportamentului cu privire la produsele / serviciile de telecom noi şi / sau existente.








    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:



    Identifică necesarul de cercetare de piaţă al principalilor clienţi interni (Proposition, Segmentare, Product Development, Vanzări, Comunicare, Retenţie, Customer Experience etc.) şi al Companiei, defineşte metodologia de cercetare pentru fiecare cerinţă, defineste / validează chestionarele, planifică şi monitorizează timpul de implementare şi validează corectitudinea rezultatelor cercetarii;

    Identifica soluţia cea mai eficientă din punct de vedere al continutului si costului / proiect;

    Prezintă rezultatele cercetarilor de piaţă clienţilor interni si recomandarile Compartimentului Cercetare de Piata & Geo-Marketing şi solicită propuneri de acţiuni pe bază rezultatelor de la clienti;

    Analizeaza şi sintetizeaza factorii de piaţă relevanţi care afectează compania pe piaţa de telecomunicatii, in baza unei corecte intelegeri a mediului macroeconomic;

    Furnizează analize customizate pentru diferite cerinţe ad-hoc, folosind bazele de date rezultate din cercetarile de piaţă anterioare;

    Furnizează analize complexe de telecom (profile de clienţi, recomandări de produse sau promoţii) utilizand atat datele de cercetare de piaţă, cât şi datele de competiţie şi datele interne ale Companiei;

    Detine rol de consultant în cadrul echipelor de afaceri multi-funcţionale, cu scopul de a întegra alte surse de informaţii si de a ajuta la punerea în practică a rezultatelor cercetarilor de piaţă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (39)