Customer Delivery with Italian

Employer: UPA Solutions
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Tourism
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • Cluj Napoca
  • Updated at: 08.12.2016
    Short company description

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Requirements

    • Fluency in English and Italian
    • Exceptional customer service skills
    • A solid working knowledge of Microsoft Word, Excel, Outlook
    • Excellent organisational skills

    Responsibilities

    • To ensure the smooth operations of all groups
    • To negotiate with suppliers to obtain the best possible rates, liaising with the Product team when necessary
    • To ensure invoicing is completed at the correct time respecting the payment terms of the client
    • To resolve supplier invoice queries within the agree time frames
    • Provide telephone support to groups travelling in UK, Ireland and mainland Europe.

    Other info

    • Attractive salary package;
    • Meal tickets;
    • Professional development opportunities.

    Work Program:
    Wednesday - Friday: 2 shifts: 9:00am - 6:00pm or 10:00 am - 7:00 pm
    Saturday - Sunday: 2 shifts 9:00am - 6:00pm or 4:00pm - 1:00am