Team Leader / Coordonator echipa

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    - Experienta anterioara in coordonarea unei echipe;
    - Experienta in domeniul vanzarilor (avantaj: promovare servicii de telecomunicatii, servicii bancare, asigurari);
    - Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client, atat intern, cat si extern;
    - Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic;
    - Atitudine pozitiva, insistenta si orientare catre solutii;
    - Dorinta de a invata lucruri noi, multitasking;
    - Rezistenta la stres si capacitatea de a lucra cu targete si deadline-uri;
    - Capacitatea de a lucra in echipa, de a se mobiliza si de a-i mobiliza pe altii;
    - Punctualitate si seriozitate;
    - Viteza de scriere la calculator si cunostinte avansate de MS Office
    - Limba engleza, nivel mediu;
    - Domiciliu stabil in jud. Valcea sau dorinta de a se reloca aici.

    Responsabilitati

    - Organizeaza munca si programul de lucru al agentilor din cadrul companiei;
    - Monitorizeaza si evalueaza activitatea si rezultatele agentilor coordonati;
    - Propune noi metode de motivare a agentilor din echipa;
    - Ajuta la mentinerea / imbunatatirea eficientei echipei;
    - Se asigura ca toate obiectivele cantitative si calitative sunt atinse;
    - Participa la sedintele lunare de raportare a rezultatelor;
    - Urmareste aplicarea procedurilor de lucru specifice si generale din cadrul companiei;
    - Efectuarea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice;
    - Ascultarea periodica a apelurilor efectuate pe campanie;
    - Instruirea noilor agenti pentru proiecte specifice;
    - Oferirea de suport agentilor call center;
    - Actualizarea permanenta a procedurilor de lucru in functie de feedback-ul intern sau extern;
    - Proactivitate permanenta fata de companie;
    - Comunicare proactiva catre persoanele vizate a situatiilor care pot influenta desfasurarea activitatii in conditii optime agreate de companie;
    - Orice alte activitati ce au legatura cu postul mentionat;

    Alte informatii

    - Training de specialitate;
    Pachet de beneficii in concordanta cu responsabilitatile proiectului;

    Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature.