On-site Support Specialist

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este o companie antreprenoriala, in care succesul se obtine prin pasiunea si responsabilitatea pe care fiecare dintre noi o investeste in munca sa.
    In fiecare zi punem o picatura de talent in tot ceea ce facem: in sticlele de Coca-Cola, in e-mailurile catre parteneri, in contractele de vanzare-cumparare, in platformele de comunicare, in planurile de viitor. Este ceea ce ne face speciali. Dinamici. Si lideri de piata. Este secretul succesului nostru.
    Aici vei gasi intotdeauna provocari si ocazii de a te autodepasi si foarte putine sanse sa te plictisesti. Fiindca un job la Coca-Cola HBC Romania inseamna totodata pasiune, oportunitati de afirmare si ambitia de a fi mereu printre cei mai buni.

    Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania, asigurand imbutelierea, distributia, vanzarea si marketing-ul operational pentru produsele Coca-Cola.
    In Romania, Coca-Cola HBC Romania imbuteliaza o gama larga de produse Coca-Cola, de la bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), pana la ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea Ready to Drink (Illy). Produsele Coca-Cola sunt imbuteliate in fabrici pozitionate strategic in diferite regiuni ale tarii: Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.
    Viziteaza-ne pe www.cchbcjobs.ro sau pe www.facebook.com/talents.onboard!

    Cerinte

    Educatie
    • Studii Superioare
    • Preferabil Certificare Microsoft
    Abilitati tehnice
    • Cunostinte temeinice despre PC-uri, tablete, imprimante, etc
    • Helpdesk
    •Retele locate
    • Sisteme de operare
    •Editoare de texte, tabele si sisteme de posta electronica
    • Principii de securitatea PC-urilor si retelelor
    •Cunostinte despre standarde si principii IS
    •Limba engleza la nivel avansat

    Responsabilitati

    •Acorda suport tehnic de nivel 2 pentru toti utilizatorii de sisteme informatice
    •Suport, diagnoza si expertiza pentru toate problemele tehnice (calculatoare, imprimante, telefonie, retele, etc) pentru propria locatie cat si pentru depozitele pentru care este responsabil cu suportul tehnic.
    •Evaluare si testare a pachetelor soft primite de la furnizori pentru a determina modul lor de functionare si compatibilitatea cu sistemele existente
    •Suport pentru toate aplicatiile instalate (Lotus Notes, Microsoft Office, aplicatiile de baza, etc)
    •Efectuarea copiilor de siguranta a datelor conform proceurilor interne
    •Implementeaza si urmareste indeplinirea tuturor obiectivelor si proiectelor subdepartamentului