HBS Supply Specialist with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile HBS Supply Specialist with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Proficient in English and French
    Experience in a Purchasing/Supply environment preferred.
    Experience with SAP or similar ERP procurement system preferred.
    Strong communication skills – verbal and written, ability to communicate effectively to varied audiences
    Microsoft Office – Excel, Word, Outlook
    Keyboard proficiency
    Self-motivated, able to perform role with minimal supervision
    Able to manage multiple priorities in a dynamic environment
    Acts with a high sense of urgency
    Ability to work in a team environment to consistently achieve results

    Responsabilitati

    The purpose of this position is to receive and evaluate Purchase Requisitions for Purchase Order conversion, and work with suppliers and internal customers to ensure that Purchase Order requirements are successfully executed.

    Your responsibilities will be the following:
    1. Conversion of material / goods / equipment requisitions to Purchase Order
    - Receive and evaluate purchase requisitions for goods / materials / equipment – identify supplier, price, payment terms, delivery requirements, and that all applicable documents are included.
    - Confirm adherence to Honeywell’s Schedule of Executive Approvals.
    - Issue Purchase Order commitment ensuring all relevant requirements are communicated to the supplier.
    - Provide information to Procurement Specialist on non-preferred / non-catalogue orders, for consideration.

    2. Ensure that Purchase Order requirements are successfully executed
    - Track delivery status of orders, expedite as required to meet project / service schedules.
    - Assist with warranty / returned goods activity.

    3. Invoice resolution support
    - Assist in invoice resolution and payment queries from suppliers / subcontractors, working with Accounts Payable / Finance or Operations as required
    - Process manual or expedited payments

    4. Vendor Master Maintenance
    - Assess changes required in the supplier set up and forward to Vendor Master Team
    - Create new vendors as required

    5. Material Master Maintenance
    - Analyze and action Material Master Data Reports

    6. Catalogue Maintenance
    -Create and maintain catalogues

    Job Code : 101016AI