Operator Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Operator Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Clientul nostru este o institutie financiara nebancara, lider pe piata creditelor de consum din Romania si face parte dintr-un grup financiar francez de renume cu o prezenta internationala in peste 30 de tari.

    Cerinte:
    Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    Operare PC: pachetul Microsoft Office;
    Cunoştinte limbi straine: engleză - nivel mediu;
    Abilităţi de comunicare şi ascultare;
    Orientare spre client;
    Orientare spre rezultate;
    Abilităţi de organizare;
    Proactivitate;
    Spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Tratarea şi soluţionarea tuturor solicitărilor clienţilor externi şi interni, conform procedurilor şi instrucţiunilor în vigoare;
    - Identificarea şi promovarea soluţiilor de finanţare şi a produselor adiţionale potrivite clienţilor;
    - Îndeplinirea obiectivelor cantitative şi calitative stabilite.

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu de lucru constructiv;
    - Perspective de dezvoltare profesionala si de invatare.

    JOBCODE : 260916AI