Branch Manager Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Branch Manager Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Timisoara
  • Actualizat la: 11.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Lansăm o provocare profesională celor care doresc să contribuie semnificativ la dezvoltarea unui proiect de anvergură în Timișoara. Spiritul de inițiativă și o puternică viziune de business sunt punctele forte pe care mizăm.



    Profil:
    - Studii superioare (preferabil în domeniul economic și/sau managementul afacerilor);
    - Experiență profesională minim 10 ani, experiență în management minim 5 ani;
    - Nivel de limbă franceză (B2-C1) și limbă engleză (B1-B2);
    - Abilități de coordonare de echipe și proiecte, capacitate de analiză și sinteză;
    - Bune abilități de comunicare și capacitate decizională;
    - Dinamism și spirit inovator;
    - Disponibilitate pentru deplasări în tară și străinătate (circa 30% din timp).

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Coordonează ierarhic personalul care își desfășoară activitatea în sediu (HR, Recrutare, Administrativ etc);
    - Se asigură de respectarea valorilor companiei și aplicarea procedurilor în vigoare;
    - Participă la recrutarea personalului care își desfășoară activitatea în sediu;
    - Participă la elaborarea bugetelor și se asigură de respectarea acestora;
    - Gestionează relația cu furnizoriii și clienții;
    - Participă activ la derularea și implementarea proiectelor din sediu;
    - Asigură suportul necesar dezvoltării rețelei de magazine.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Mediu de lucru internațional;
    - Provocări profesionale continue;
    - Echipă profesionistă, tânără și dinamică;
    - Pachet salarial motivant + beneficii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (214)