Asistent/ă Departament Comunicare

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Est-ce que tu connais la langue Française ?
    Aimerais-tu un échange culturel au sein d’une grande entreprise multinationale ?



    Îți lansăm o provocare întrucât ne mărim echipa cu un nou coleg/colegă care să țină legătura cu partenerii noștri din Franța și care să-i sprijine pe parte administrativă.



    Prin urmare dacă:



    - Ești un foarte bun cunoscător al limbii franceze (minim B2);
    - Cunoști foarte bine pachetul Microsoft Office (Excel obligatoriu);
    - Ești dispus la deplasări în străinătate pentru formare;
    - Ești deschis, adaptabil și ai bune abilități de multitasking;
    - Ai înclinații tehnice și cunoștințe de InDesign/ Photoshop/ Illustrator (avantaj!).



    Atunci așteptăm CV-ul tău și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil!

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Departament Comunicare, colegul/colega noastră:



    - Ține legătura în mod continuu cu partenerii noștri de business din Franța și cu furnizorii lor;
    - Comunică (telefon/ mail/ face to face), menține relațiile și preia taskuri administrative legate de printarea diverselor materiale necesare în magazine;
    - Gestionează situații legate de facturi și preia/ răspunde eventualelor reclamații;
    - Realizează și/sau retușează diverse documente/ afișe/ etichete menite să promoveze diverse loturi/ oferte/ prețuri speciale.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Formare internațională alături de partenerii noștri din Franța;
    - Formare continuă în cadrul echipei;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.