Team Leader Customer Operations
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamnet International active.Vezi toate job-urile Team Leader Customer Operations active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamnet International |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
Join us now!
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center de peste un an de zile
• Experienta in utilizarea aplicatiilor software
• Experienta de peste un an de zile in coordonarea si gestionarea unei echipe
• Foarte bune cunostinte de operare MS-Office
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT (sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare si lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza si sinteza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Abilitati de people management
• Realizarea planului de activitate pentru fiecare proiect in parte
• Participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru
• Indeplinirea obiectivelor profesionale si a targetelor
• Intocmirea estimarii bugetare conform specificatiilor
• Se asigura ca persoanele din departament au incarcare si sunt alocati pe proiecte
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distanta
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
Customer Operations Representative with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (245) |
Raporteaza eroarea la