Team Leader Customer Operations

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Team Leader Customer Operations active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    • Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center de peste un an de zile
    • Experienta in utilizarea aplicatiilor software
    • Experienta de peste un an de zile in coordonarea si gestionarea unei echipe
    • Foarte bune cunostinte de operare MS-Office
    • Invatare rapida a sistemelor informatice
    • Cunostinte IT (sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
    • Comunicare si lucru in echipa
    • Orientat spre satisfactia clientului
    • Abilitati de analiza si sinteza
    • Abilitati de rezolvare a problemelor
    • Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
    • Punctualitate si spirit de echipa
    • Abilitati de people management

    Responsabilitati

    • Realizarea planului de activitate pentru fiecare proiect in parte
    • Participa la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru
    • Indeplinirea obiectivelor profesionale si a targetelor
    • Intocmirea estimarii bugetare conform specificatiilor
    • Se asigura ca persoanele din departament au incarcare si sunt alocati pe proiecte
    • Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
    • Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
    • Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
    • Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distanta
    • Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
    • Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
    • Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
    • Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
    • Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
    • Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
    • Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
    • Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (245)