Junior Inside Sales - Part-time Sibiu

Angajator: cargo-partner
Domeniu:
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    cargo-partner is a leading multinational freight forwarder and integrated logistics provider with particular strength in intercontinental transport solutions. Based in Austria, cargo-partner is present in over 25 countries with more than 2400 employees and continues to grow and expand across the world.

    Our employees are highly motivated professionals from many different nations with diverse cultural backgrounds who share a common passion for their work, excellent communication skills and a strong entrepreneurial approach.

    We offer an interesting career kick-start for talented people without experience as well as a rewarding opportunity for accomplished logistics and business professionals. We believe in establishing long-term relationships and investing in the continuous development of our employees.
    If you are looking for a vital and challenging position in an innovative and dynamic international company, we want to get to know you!

    Cerinte

    CERINȚELE pe care ar trebui să le îndeplinești, ca să ai succes în acest job;

    - ai lucrat anterior într-un job de tipul call-center / telesales;
    - ești motivat de rezultatul activității tale de vânzare;
    - dai dovadă de ambiție și perseverență atunci când rezultatele se lasă așteptate;
    - ai o voce plăcută la telefon și o atitudine prietenoasă și politicoasă;
    - îți face plăcere sa discuți cu clienții, întrebi și asculți cu răbdare, creezi un raport personal;
    - vorbești limba Germana si limba Engleză la nivel avansat.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚILE tale în acest job vor fi să:

    - Inițiezi apeluri telefonice cu scopul de a vinde serviciile noastre de transport maritim, aerian, și rutier de mărfuri;
    - Identifici nevoile clienților, pentru a le propune serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor exprimate;
    - Analizezi piața și evaluezi potențialului de business pe clineți și sectoare de activitate;
    - Atragi clienți noi prin filtrarea bazelor de date interne și externe, dar și prin prospectare proprie;
    - Identifici oportunități adiționale de vânzare către clienți existenți;
    - Raportezi activitatea ta de vânzare și a rezultatelor obținute (data entry in CRM);
    - Îndeplinești obiectivele setate, cantitative și calitative.

    Alte informatii

    PE CE TE POȚI BAZA atunci când lucrezi cu noi:

    - servicii de calitate recunoscută și apreciată pe care să le vinzi;
    - suntem unul din brandurile de top în piața de transport și logistică;
    - salariu fix confortabil și bonusare funcție de rezultate;
    - posibilitatea de a promova în alte funcții și/sau departamente ale companiei, cel mai devreme după un an de la angajare.