Analist in prelucrarea financiara a reclamatiilor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DRAXLMAIER Group active.


Vezi toate job-urile Analist in prelucrarea financiara a reclamatiilor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: DRAXLMAIER Group
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DRÄXLMAIER Group is one of the top 100 automotive suppliers in the world. With our automotive expertise, we contribute toward making cars safer, more comfortable and more energy-efficient in the future. Peak performance for premium automobiles is our commitment, technological leadership is our motivation!
    DRÄXLMAIER Group has started the activities in Romania in 1993 and ever since has constantly developed into a stable, committed investor, employing about 15.000 people within the country.

    Cerinte

    •Bune cunostinte de limba germana sunt obligatorii
    •Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat
    •Absolventi de studii superioare sau studenti, de dorit din domeniul economic / persoana cu experienta in domeniul comercial-economic
    •Bune cunoştinţe de operare PC (MS-Office, mai ales Excel)
    •Cunostinte de QSYS RQMS constituie avantaj
    •Persoana in cautarea unui loc de munca stabil si pe termen mai lung de timp
    •Persoana responsabila, consecventa, cu gandire analitica si economica, cu capacitate de a lucra in echipa, buna organizare in munca, constiinciozitate
    •Orientare spre costuri si calitate
    •Orientare spre rezolvarea de probleme

    Responsabilitati

    Descrierea postului:

    •Prelucrarea din punct de vedere comercial a reclamatiilor deschise in sistemul intern Draexlmaier Group, reclamatii orientate catre furnizorii nostri
    •Intocmirea notelor de debit ca urmare a acestor reclamatii catre furnizorii externi, si minimizarea astfel a costurilor
    •Alocarea costurilor in concordanta cu cauzatorul lor
    •Interfață pentru clienții externi/interni și pentru furnizori in ceea ce priveste reclamațiile, notele de debit/de credit și pentru soluționarea problemelor aferente acestora
    •Intretinerea si prelucrarea rapoartelor legate de activitatea desfasurata
    •Respectarea termenelor impuse legate de inchiderile lunare, anuale a situațiilor financiare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (121)