Reprezentant Relatii Clienti Junior

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 09.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    • Studii medii (studiile superioare constituie avantaj)
    • Experienta pe un post similar in relatii clienti, tele-sales sau in domeniul asigurari constituie avantaj;
    • Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare, politete, atitudine prietenoasa;
    • Orientare catre client;
    • Foarte bune abilitati de gestiune a conflictelor si de control al emotiilor;
    • Disponibilitate crescuta la invatare;
    • Dexteritate în utilizarea calculatorului si a diverse aplicatii informatice specifice;
    • Limba engleza minim nivel mediu.

    Responsabilitati

    • Studii medii (studiile superioare constituie avantaj)
    • Experienta pe un post similar in relatii clienti, tele-sales sau in domeniul asigurari constituie avantaj;
    Postul este pe o perioada determinata 12 luni.

    • Ofera consiliere si suport clientilor care contacteaza compania prin Centrul Servicii Clienti (telefonic, email sau chat) pentru diferite solicitari (status dosare daune deschise, produsele companiei, modalitati de accesare servicii etc.);
    • Preia avizarea telefonica a daunelor, asigura obtinerea datelor de la apelant si inregistrarea avizarii in aplicatia interna;
    • Ofera informare si suport solicitantilor din exteriorul companiei;
    • Participa la diverse analize si sondaje initiate la nivel de companie.