Specialist Back Office – Echipa Raportare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Back Office – Echipa Raportare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Cerintele postului:
    Studii superioare economice/ juridice/ tehnice/ sau de alta specialitate;
    Vechime minima in specialitate de 1 an, din care in institutii financiar-bancare 1 an
    Reglementarile legale in domeniul bancar (norme, instructiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate)
    Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
    Tehnici de comunicare si negociere
    Cunostinte aditionale limba engleza nivel mediu
    Aplicatiile informatice specifice domeniului de activitate

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Realizeaza decontarea facturilor reprezentand comisionul de garantare anual pentru garantiile emise de fondurile de garantare (FGCR si FNGCIMM) in garantarea creditelor clientilor Micro, PFA si Corporate.
    Realizeaza raportarea cu privire la situatia platilor efectuate de catre MDRAP pentru dobanda subventionata aferenta creditelor de reabilitare termica (inclusiv solicitarea de plata catre MDRAP) si transmite centralizat situatia lunara a soldurilor produselor tip credit garantate de Fondurile de Garantare (FGCR si FNGCIMM).
    Avizeaza BT (bun de tipar) – preluare corecta informatii in scrisorile de notificare pentru notificarile aferente politelor de asigurare imobil expirate/anulate sau a caror rata este scadenta in perioada urmatoare (segment PF si Micro), politelor de asigurare complexa/de viata si notificare a clientilor cu privire la modificarile de dobanda (schimbare indici de referinta / ajustare virare salariu) aferente creditelor acordate persoanelor fizice si tratamentelor produselor de tip Ovedraft Micro.
    Informeaza unitatile teritoriale asupra conturile aferente produselor tip credit rambursate/ expirate si neinchise in Sibcor, scrisorilor de garantie bancara expirate si aflate in continuare in starea scrisoarea de garantie bancara in derulare”, creditelor fara garantii acoperitoare/credite cu garantii cu sold 0, creditelor/acordurilor si facilitatilor scadente in urmatoarele 90 zile
    Asigura transmiterea solicitarilor de renuntare pentru creditele Prima Casa catre FNGCIMM si transmiterea contractelor de garantare catre unitatile teritoriale retail
    Introduce in aplicatia Valuators solicitarile de evaluare garantii aferente cererilor de credit BPL si Prima Casa in transe, solicitarile de reevaluare/ actualizare pentru proprietati nonrezidentiale, de schimbare garantii, solicitari VIP si orice alte solicitari care nu pot fi transmise prin intermediul aplicatiei Neural aferente persoanelor fizice si primeste rapoarte de evaluare sau obstacole.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (115)