Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist Back Office – Echipa AEGRM
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Specialist Back Office – Echipa AEGRM active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Cerinte specifice:
Studii superioare de lunga durata: economice/ juridice/ tehnice/ de alta specialitate;
Experienta minim 1 an in institutii financiar bancare
Cunostinte despre produsele si serviciile bancare
Cunostinte despre reglementarile legale in domeniul bancar (norme, instructiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate)
Cunostinte despre procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii bancare
Cunostinte de limba engleza la nivel mediu
Cunoasterea aplicatiilor informatice specifice domeniului de activitate
Responsabilitati specifice:
Analizeaza si asigura suport referitor la documentele de proprietate aferente imobilelor aduse in garantie pentru solicitarile de credit ale persoanelor fizice in conformitate cu reglementarile interne.
Solicita aviz de legalitate Directiei Juridice in cazul garantiilor imobiliare non-standard sau de complexitate ridicata pentru solicitarile de credit ale persoanelor fizice.
Verifica prin sondaj opiniile notariale pentru solicitarile de credit ale persoanelor fizice.
Intocmeste Note de verificare garantii pentru solicitarile de credit cu sume mai mari de 330.00 Lei si cu garantii imobiliare ale persoanelor fizice.
Realizeaza drafturile de acord si notele de verificare acord pentru solicitarile de acord de dezmembrare, alipire, construire, etc. aferente imobilelor aflate in garantia bancii ale persoanelor fizice.
Efectueaza drafturile de acte aditionale la contractele de credit complexe pentru solicitari post-creditare (schimbare garantii, schimbare coplatitor, preluare credit) contractelor de garantie pentru creditele garantate cu garantii imobiliare aferente persoanelor fizice.
Intocmeste drafturile pentru solicitarile de: acorduri de alipire, dezmembrare, construire si orice alte acorduri aferente garantiilor imobiliare Micro, PFA; adrese/declaratie de radiere pentru garantiile imobiliare aferente creditelor PF/Micro.
Participa la definirea si analiza cerintelor de modificare a aplicatiilor informatice.
Face propuneri de imbunatatire si optimizare a: fluxurilor, aplicatiilor utilizate, raportarilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Treasury Back Office Specialist! Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (105) |
Raporteaza eroarea la