CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 06.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - studii superioare
    - foarte bune abilitati de prezentare, comunicare si negociere
    - orientare catre client si spirit de echipa
    - abilitatea de a lua decizii rapid si de a rezolva probleme
    - bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office
    - limba Engleza este un plus

    Responsabilitati

    - mentinerea unei legaturi constante cu clientii companiei pe e-mail sau la telefon
    - inregistrarea si rezolvarea cererilor venite din partea clientilor
    - primirea si inregistrarea in sistemul informatic al comenzilor venite din partea clientilor (restaurante / statii de alimentare)
    - procesarea si verificarea comenzilor primite de la client
    - verificarea comenzilor livrate si rezolvarea problemele aparute
    - rezolvarea plangerilor primite din partea clientilor
    - actualizarea formularelor de comanda
    - comunicarea programului de comenzi pentru fiecare client sau a altor informatii cerute de catre acestia
    - gestionarea documentelor specifice (avize, facturi)
    - pregatirea facturilor pentru serviciile furnizate clientilor
    - comunicarea cu toate departamentele interne
    - intocmirea rapoartelor lunare
    - ofera ajutor in formarea noilor angajati
    - indeplinește orice alte sarcini specifice, in conformitate cu cerintele de management pentru o buna desfasurare a operatiunilor