ICT Cost Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile ICT Cost Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte


    • Absolvent studii superioare
    • Limba engleza - nivel avansat
    • Experienta in institutiile financiare/ banci este considerate un avantaj
    • Experienta relevanta de management de proiect
    • Gandire analitica si cunostinte solide in domeniul cerintelor de business, analiza de sisteme si design tehnic
    • Abilitati de comunicare si organizare, de a lucra sub presiunea timpului
    • Personalitate dinamica
    • Abilităţi de operare a calculatorului şi a programelor software de management de proiect
    • Abilitati de negociere, experienta in lucrul cu furnizori


    Responsabilitati

    • verifica costurile si le incadreaza in bugetul CAPEX/OPEX conform procedurilor interne
    • verifica si aproba plata facturilor dupa caz conform solicitarilor
    • intocmeste si trimite lunar catre departamentul Cost Management sumele aferente facturilor emise in luna respectiva
    • in baza procedurilor interne si instructiunilor de lucru valideaza livrarile aferente facturilor si aproba efectuarea platilor in baza confirmarii beneficiarilor sau a contractelor in viguare
    • Coordoneaza proiectele IT de la initierea acestora pana la implementarea lor. Se asigura ca toate activitatile si livrabilele sunt programate, resursele necesare sunt alocate, bugetul este folosit corespunzator si scopul este implementat.
    • Tine cont de livrabilele specifice unui proiect: specificatii functionale, documentatia tehnica, documentele de testare, procedurile de livrare pe mediul de productie.
    • Se asigura ca riscurile, calitatea livrabilelor si orice alte probleme specifice proiectului sunt monitorizate si raportate corespunzator. Monitorizeaza rezolvarea problemelor.
    • Participa la procesul de selectare a furnizorilor in faza de achizitie, impreuna cu echipa de proiect formata din reprezentantii IT, ai beneficiarului si ai departamentului de Achizitii.
    • Coordoneaza procesul de colectare a cerintelor de business, asigura suportul pentru analizele tehnice, centralizeaza opinia resurselor implicate in proiect, in vederea emiterii documentatiei de analiza. Implica si alte departamente din banca in cazul in care acestea sunt afectate.
    • Coordoneaza resursele IT si/sau reprezentantii furnizorilor externi pentru a asigura livrabilele corespunzatoare diferitelor faze ale implementarii.
    • Asigura contactul cu furnizorii externi sau subcontractorii acestora pe proiectele pe care le coordoneaza.
    • Coordoneaza obtinerea acceptantei pentru promovarea pe mailul de productie.
    • Asigura transferul proiectelor in zona de productie si inchiderea acestora.
    • Se asigura ca toate proiectele aflate in gestiunea sa respecta procedurile si instructiunile de lucru interne.
    • Produce rapoarte la cerere sau cu regularitatea stabilita de catre Managementul ICT sau Managementul bancii.


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (20)