Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consultant Tehnic Retail, BUCURESTI
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Consultant Tehnic Retail, BUCURESTI active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.01.2017 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Clientul nostru este o companie multinationala, lider European in domeniul produselor sanitare. Compania opereaza ca un grup integrat, cu o pezenta puternica in majoritatea tarilor Europene, oferind valoare adaugata unica in domeniul tehnologiei si al ceramicii sanitare.
- Educatie profesionala– absolvent de studii superioare, preferabil cu specilizarea Instalatii pentru Constructii;
- Aditional – cursuri de vanzari vor reprezenta un avantaj;
- Cel putin 2 ani experienta in vanzari – experienta in vanzari de sanitare / ceramice reprezinta in avantaj;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat – ar prezenta un avantaj;
- Cunostinte de MS Office;
- Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasare 70 – 80% din timpul de lucru;
- Managementul proiectelor;
- Mediere;
- Abilitati de negociere cu diferiti interlocutori, capacitatea de a stabili rapid un nivel interpersonal pozitiv, capacitatea de lucru la nivel inalt calitativ.
- Sa contribuie la realizarea si creşterea vânzărilor firmei mama din Elvetia printr-o buna colaborare cu importatorii, investitorii, arhitecţii, magazinele / showroom-urile de instalatii, diy-urile si instalatorii din aria sa de responsabilitate;
- Sa informeze in permanenta toti partenerii comerciali despre produsele companiei despre specificatiile tehnice, despre utilizarea corecta si optima a acestor produse;
- Sa mentina si sa imbunatateasca relatiile cu toti partenerii, in limitele de competenta ale functiei sale;
- Sa raspunda la toate reclamatiile si obiectiile clientilor, in cooperare cu directorul departamentului proiecte&retail, directorul tehnic, managerul de produs;
- Sa se implice in organizarea si derularea de evenimente la care participa compania;
- Sa se conformeze costurilor si bugetelor prestabilite;
- Sa abordeze proiectele mici si medii convenite cu directorul departamentului proiecte&retail si sa le raporteze;
- Sa realizeze targetul ratei de susces la proiectele convenite;
- Sa instruiasca participantii la traning-urile organizate in birou si/sau la santiere;
- Sa instruiasca importatorii, arhitectii, magazinele / showroom-urile de instalatii, diy-urile si instalatorii;
- Sa faca prezentari/demonstatii pe produs, in santiere si/sau la client;
- Sa isi desavarseasca trainingul propriu pentru produsele convenite sa fie promovate in Romania;
- Sa urmareasca activitatile din piata constructiilor / instalatiilor, sa colecteze informatii importante si relevante din aria sa de responsabilitate, sa prezinte propriile concluzii si propuneri;
- Sa contribuie cu idei despre produse noi sau despre adaptarea celor existente;
- Sa implementeze si sa evalueze planuri de actiune, in conformitate cu strategia;
- Sa observe activitatile concurentei si sa informeze cu privire la acestea;
- Sa propuna actiuni de marketing si modalitati de promovare constructive;
- Sprijin in actualizarea si pastrarea documentatiei tehnice;
- Sprijin pentru alte activitati administrative;
- CRM completat corespunzator - Verificare lunara de catre superior;
- Calendar Lotus Notes - Reflecta activitatile in conformitate cu raportarile CRM;
- Raport trimestrial – Gradul de implementare a strategiei in aria de activitate; alocata;
- Raport lunar – raportare vanzari lunare, date despre concurenta, clienti, piata, argumentare cresteri / scaderi accentuate;
- Raport de cheltuieli – Verificare lunara de catre Superior;
- Participa la toate sedintele Reprezentantei.
* Toate aplicatiile vor fi introduse in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interes!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Reprezentant tehnic de vanzari-Bucuresti Aplica fara CV | |
Reprezentant tehnic de vanzari-Bucuresti BUCURESTI, Brasov, | |
Vezi job-uri similare (233) |
Raporteaza eroarea la