Consultant Tehnic Retail, BUCURESTI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Consultant Tehnic Retail, BUCURESTI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie multinationala, lider European in domeniul produselor sanitare. Compania opereaza ca un grup integrat, cu o pezenta puternica in majoritatea tarilor Europene, oferind valoare adaugata unica in domeniul tehnologiei si al ceramicii sanitare.

    - Educatie profesionala– absolvent de studii superioare, preferabil cu specilizarea Instalatii pentru Constructii;
    - Aditional – cursuri de vanzari vor reprezenta un avantaj;
    - Cel putin 2 ani experienta in vanzari – experienta in vanzari de sanitare / ceramice reprezinta in avantaj;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat – ar prezenta un avantaj;
    - Cunostinte de MS Office;
    - Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasare 70 – 80% din timpul de lucru;
    - Managementul proiectelor;
    - Mediere;
    - Abilitati de negociere cu diferiti interlocutori, capacitatea de a stabili rapid un nivel interpersonal pozitiv, capacitatea de lucru la nivel inalt calitativ.

    Responsabilitati

    - Sa contribuie la realizarea si creşterea vânzărilor firmei mama din Elvetia printr-o buna colaborare cu importatorii, investitorii, arhitecţii, magazinele / showroom-urile de instalatii, diy-urile si instalatorii din aria sa de responsabilitate;
    - Sa informeze in permanenta toti partenerii comerciali despre produsele companiei despre specificatiile tehnice, despre utilizarea corecta si optima a acestor produse;
    - Sa mentina si sa imbunatateasca relatiile cu toti partenerii, in limitele de competenta ale functiei sale;
    - Sa raspunda la toate reclamatiile si obiectiile clientilor, in cooperare cu directorul departamentului proiecte&retail, directorul tehnic, managerul de produs;
    - Sa se implice in organizarea si derularea de evenimente la care participa compania;
    - Sa se conformeze costurilor si bugetelor prestabilite;
    - Sa abordeze proiectele mici si medii convenite cu directorul departamentului proiecte&retail si sa le raporteze;
    - Sa realizeze targetul ratei de susces la proiectele convenite;
    - Sa instruiasca participantii la traning-urile organizate in birou si/sau la santiere;
    - Sa instruiasca importatorii, arhitectii, magazinele / showroom-urile de instalatii, diy-urile si instalatorii;
    - Sa faca prezentari/demonstatii pe produs, in santiere si/sau la client;
    - Sa isi desavarseasca trainingul propriu pentru produsele convenite sa fie promovate in Romania;
    - Sa urmareasca activitatile din piata constructiilor / instalatiilor, sa colecteze informatii importante si relevante din aria sa de responsabilitate, sa prezinte propriile concluzii si propuneri;
    - Sa contribuie cu idei despre produse noi sau despre adaptarea celor existente;
    - Sa implementeze si sa evalueze planuri de actiune, in conformitate cu strategia;
    - Sa observe activitatile concurentei si sa informeze cu privire la acestea;
    - Sa propuna actiuni de marketing si modalitati de promovare constructive;
    - Sprijin in actualizarea si pastrarea documentatiei tehnice;
    - Sprijin pentru alte activitati administrative;
    - CRM completat corespunzator - Verificare lunara de catre superior;
    - Calendar Lotus Notes - Reflecta activitatile in conformitate cu raportarile CRM;
    - Raport trimestrial – Gradul de implementare a strategiei in aria de activitate; alocata;
    - Raport lunar – raportare vanzari lunare, date despre concurenta, clienti, piata, argumentare cresteri / scaderi accentuate;
    - Raport de cheltuieli – Verificare lunara de catre Superior;
    - Participa la toate sedintele Reprezentantei.

    * Toate aplicatiile vor fi introduse in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Multumim pentru interes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Brasov,

    Vezi job-uri similare (233)